Verkoper van Switch-modchips ontkent aanklacht Nintendo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.
@Andrei Stiru over nieuws: Verkoper van Switch-modchips ontkent aanklacht Nintendo
De stelling van Nintendo:
"Nintendo beschuldigt Daly ervan illegale modchips en aangepaste Switch-consoles te verkopen"

De stelling van Daly:
"In zijn verweer ontkent Daly alle beschuldigingen van Nintendo"

En dus:
"Het bedrijf klaagde Daly in juli aan"

Tot zover duidelijk. Maar in de inleiding van het artikel:
"Ryan Daly, eigenaar van de Amerikaanse webwinkel Modded Hardware die aangepaste Nintendo Switch-consoles verkocht"
...zou dit dan niet wat nuance moeten hebben, als de rechtszaak nog niet geweest is? Bijvoorbeeld "Ryan Daly, eigenaar van de Amerikaanse webwinkel Modded Hardware die volgens Nintendo aangepaste Switch-consoles verkocht"

Nou ben ik niet zo naief dat ik denk dat Daly hier onschuldig zal zijn, maar het lijkt mij wel zo correct om - zolang een rechter niet geoordeeld heeft - geen voorbarige conclusie in het artikel te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:19
"In zijn verweer ontkent Daly alle beschuldigingen van Nintendo en stelt hij onvoldoende informatie te hebben om ze te bevestigen."

Die snap ik niet; hij ontkent alle beschuldigingen (dus hij weet mijns inziens dus ook wat alle beschuldigingen zijn, anders weet je niet of je alles kan ontkennen), maar daarna heeft hij niet genoeg om het te bevestigen.

Waar heeft hij vervolgens het artikel niet genoeg info over, en wat zou hij nog moeten bevestigen (in het eerste deel van de zin ontkent hij juist alles ipv bevestigen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
@Andrei Stiru Topic hier gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrei Stiru
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 28-05 10:00

Andrei Stiru