Verkeerde prijs: Sony WH-1000XM4 (Zwart)

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Vanmorgen kreeg ik een notificatie omdat de Sony WH-1000XM4 (Zwart) nu €180 zou zijn bij Amazon. De pricewatch geeft deze prijs nu ook aan.

Als ik echter in de pricewatch de link naar Amazon volg, toont de website van Amazon nog steeds de oude prijs van €239.

Kan tweakers de prijs van de Sony WH-1000XM4 (Zwart) bij Amazon daarom ajb weer op €239 zetten?

Beste antwoord (via manyac op 08-10-2024 14:16)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

wilbert11 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:06:
@manyac en @Notna De aanbieding van 180 euro was vanochtend rond 09:00 een lightning deal i.v.m. de amazon prime deal dagen op amazon.nl. Nu is de prijs weer normaal. Volgens mij staat de tweakers pricewatch gelinkt aan o.a. de lightning deals. Ik heb geen idee hoe vaak per dag de tweakers pricewatch de prijzen bij de webwinkels checkt.
Ah, dat verklaart het. In principe checken wijzelf tussen 6:00 en 23:00 4x per uur of een productfeed van een shop gewijzigd is, zo ja, wordt deze ingeladen en alles aan onze kant geupdate. Bij Amazon zit er helaas vertraging in hebben wij gemerkt, waardoor het soms lang duurt voordat zij hun feed hebben bijgewerkt. Tel daarbij op dat hun feed enorm groot is, zeker voor Marketplace (die bij ons als aparte shop in de Pricewatch staat), dus al met al zit er soms vertraging in, bij de laatste import om 11:14 stond de verkeerde prijs er nog steeds in.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FYI: De Prime Deals zijn aan de gang en op Amazon.de Is deze koptelefoon nu voor 199 EUR te krijgen (indien je Prime hebt).

Ik heb geen idee of de prijs van 180 gekoppeld is aan Prime Day (daar gaan mijn collega's over), maar voor 199 is het wellicht alsnog een leuke deal :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@manyac en @Notna Geen Prime-aanbieding in dit geval, maar een 'gewone' prijsfout. Ik heb de prijs verwijderd :)

Verder zijn er inderdaad vandaag en morgen de Prime-days en voor Amazon.nl geldt dat gedurende deze tijd de Prime-prijzen te zien zijn bij producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:26
@manyac en @Notna De aanbieding van 180 euro was vanochtend rond 09:00 een lightning deal i.v.m. de amazon prime deal dagen op amazon.nl. Nu is de prijs weer normaal. Volgens mij staat de tweakers pricewatch gelinkt aan o.a. de lightning deals. Ik heb geen idee hoe vaak per dag de tweakers pricewatch de prijzen bij de webwinkels checkt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

wilbert11 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:06:
Ah, dat verklaart het. In principe checken wijzelf tussen 6:00 en 23:00 4x per uur of een productfeed van een shop gewijzigd is, zo ja, wordt deze ingeladen en alles aan onze kant geupdate. Bij Amazon zit er helaas vertraging in hebben wij gemerkt, waardoor het soms lang duurt voordat zij hun feed hebben bijgewerkt. Tel daarbij op dat hun feed enorm groot is, zeker voor Marketplace (die bij ons als aparte shop in de Pricewatch staat), dus al met al zit er soms vertraging in, bij de laatste import om 11:14 stond de verkeerde prijs er nog steeds in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
uitvoering: Samsung 990 EVO 2TB

Staat sinds gisteren in de PW voor 108 euro maar op de Amazon site is ie gewoon 129..

12:46: PW: 108
19:34: PW: 108
22:39: PW: 129

@Glaanie

[ Voor 13% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-10-2024 22:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.