ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
uh is volgens mij niet voor usb. Met het ethernet adsl modum kun je dmv een instelling deze tot router maken (niets anders dus nodig!) zie hiervoor http://adsltweak.iscool.nl
ALLEEN VOOR ETHERNET MODEM DUS
ALLEEN VOOR ETHERNET MODEM DUS
Een USB modem?????
Er bestaan geen routers met een USB ondersteuning...
Of zit het anders in elkaar?
Want je moet toch echt een UTP aansluiting hebben op het modem wil je het ding aan een router hangen.
Er bestaan geen routers met een USB ondersteuning...
Of zit het anders in elkaar?
Want je moet toch echt een UTP aansluiting hebben op het modem wil je het ding aan een router hangen.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Dat begijp ik, maar ik dacht dat ik, indien ik gebruik maak van de CopperJet, mijn bestaande modem (Alcatel) niet meer nodig zou hebben
(aangezien de CopperJet zelf ook een modem is
)
Thx
Thx
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Prijs valt nog mee (hier in België toch), maar ik vraag me gewoon af of dit werkt. Misschien kunnen julie dat opmaken na het lezen van de info op de site, maar ik dus niet 
Ik zou het dus willen installeren volgens het schema, maar ik weet niet of de Copperjet dit ondersteunt
Ik zou het dus willen installeren volgens het schema, maar ik weet niet of de Copperjet dit ondersteunt
edit:
net ontdekt dat het dus niet mogelijk is
Thx anyway
net ontdekt dat het dus niet mogelijk is
Thx anyway
Pagina: 1