Weer een vrij domme vraag over Youtube in Firefox.
In mijn ene Youtube account heb ik sinds kort 3 grote video previews naast mekaar.
In mijn andere You account heb ik er 6 kleinere.
Persoonlijk vind ik dat laatste wel gemakkelijker, minder scrollen namelijk.
Die van 3 previews heeft ook best wat witruimte aan de uiteinde.
Zoom level in de browser is bij beide tabs hetzelfde.
Is dit iets wat ik in kan stellen?
Ik vind het namelijk niet terug in de account settings.
Ligt volgens mij niet aan de browser of plugins, want ik zie het verschil nu in dezelfde browser in 2 verschillende tabs.
Resolutie is 2560x1440.
Als ik het venster smaller maak, verspringt het aantal tabs bij die van 6 snel naar 5, dan naar 4, etc.
Bij die van 3 blijft het lange tijd op 3 totdat het venster echt smal wordt, en dan gaat het naar 2 en 1.
Op het internet vind ik al berichten terug van enkele jaren geleden, maar geen enkele op setting niveau.
Enkel scriptjes of zo. Maar dat moet volgens mij hetzelfde zijn voor beide tabs.
Is dit een setting die Youtube uit aan het proberen is, die wel op de ene account is geactiveerd, maar niet op de andere?
In mijn ene Youtube account heb ik sinds kort 3 grote video previews naast mekaar.
In mijn andere You account heb ik er 6 kleinere.
Persoonlijk vind ik dat laatste wel gemakkelijker, minder scrollen namelijk.
Die van 3 previews heeft ook best wat witruimte aan de uiteinde.
Zoom level in de browser is bij beide tabs hetzelfde.
Is dit iets wat ik in kan stellen?
Ik vind het namelijk niet terug in de account settings.
Ligt volgens mij niet aan de browser of plugins, want ik zie het verschil nu in dezelfde browser in 2 verschillende tabs.
Resolutie is 2560x1440.
Als ik het venster smaller maak, verspringt het aantal tabs bij die van 6 snel naar 5, dan naar 4, etc.
Bij die van 3 blijft het lange tijd op 3 totdat het venster echt smal wordt, en dan gaat het naar 2 en 1.
Op het internet vind ik al berichten terug van enkele jaren geleden, maar geen enkele op setting niveau.
Enkel scriptjes of zo. Maar dat moet volgens mij hetzelfde zijn voor beide tabs.
Is dit een setting die Youtube uit aan het proberen is, die wel op de ene account is geactiveerd, maar niet op de andere?