Toon posts:

Mxstream met Tele 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee ik heb net Mxstream aan gevraagd, maar komt me moeder met de medeling dat ze gister heeft ingestled dat we voortaan Tele 2 gebruiken en zij dacht dat dat misschien wel eens problemen op kon leveren!!!

Weten jullie daar iets van af? gaat KPN moeilijk doen of moet het gewoon kunnen, want telefoon verkeer word gescheiden van het internet verkeer!!

Verwijderd

moet met een paar simpele veranderingen in de instellingen te doen zijn...je betaalt namelijk gewoon nog abbonnement aan kpn, en die verzorgt oook de lijn tot in ieder geval aan de telefooncentrale

bel anders de mxstream helpdesk als je alles qua apparatuur binnen hebt en je kan niet gewoon op het mxstream systeem inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen spullen (modem en splitter gehad) maar vroeg me meer af of er meer mensen zijn die Mxstream hebben en daarbij ook gewoon Tele 2 hebben

Of dat KNP dit niet leuk vind en je niet wil aan sluiten op het net Mxstream netwerk!!!

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Nee, de KPN gaat niet moeilijk doen, mits je het BelBasis of BelPlus abonnement behoud. Zonder zo,n abonnement is het ook niet mogelijk om gebruik te maken van Tele2, een andere carrier select aanbieder of Mxstream zelf.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Tele2 o jee.

Ik neem aan dat je nu dus nog modem gebruikt, VERGEET NIET OM 1655 VOOR HET INBEL NUMMER TE ZETTEN!!!!!!

anders betaal je namelijk 15 cent per minuut.

als je 1655 gaat het internet via KPN.

Was het wels vergeten na een format, leukste is dat je als je dan de rekening krijgt in ene keer 1800 gulden kost :(

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:39
Is helemaal geen probleem, ik heb hier ook tele2 (1602) en mxstream en is no problemus :)

Verwijderd

Topicstarter
Hee weet niet waar je het vandaan haalt TheMAzTER
, maar ik kan dat nergens terug vinden over 15 cent!! op de tele 2 site staat dat internet max 6,2 cent kost!!

PS : weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je aangelsoten bent op het mxstream netwerk!!!
hoe lang doet dat onderzoek van kpn of je telefoon nummer wel geschikt is?

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 17:54 schreef Beest144 het volgende:
Hee weet niet waar je het vandaan haalt TheMAzTER
, maar ik kan dat nergens terug vinden over 15 cent!! op de tele 2 site staat dat internet max 6,2 cent kost!!

PS : weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je aangelsoten bent op het mxstream netwerk!!!
hoe lang doet dat onderzoek van kpn of je telefoon nummer wel geschikt is?
van af oktober 2000 (geloof ik, kan ook september ofzo geweest zijn) heeft tele2 de tarievel voor internet gebruik naar 15 cent verhoogt omdat de lijnen iedere keer overbelast waren.

normaal zal je die info op http://www.tele2.nl/ned/inbelnummer.htm
kunnen vinden, maar ze hebben de site weer's veranderd dus die link werkt niet meer.

Voor het geval dat je denkt dat ik die link verzonnen heb:
Gebruik is de zoek optie op de tele2 site en zoek op internet, dan vind je wel een hoop dode links.

Maar ik zie net dat het weer net zo duur is geworden als eerst:
http://www.tele2.nl/chap02/c020201.html

veel klanten veloren zeker >:)
Pagina: 1