I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Windows 11: Edge
We hebben inderdaad wat aangepast aan 't logo waardoor dit probleem door is ontstaan; we zijn bezig met het repareren van de custom CSS zodat dit straks weer goed gaat.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik hoop dat Henk blijft!DaFeliX schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:03:
Bedankt voor je melding!
We hebben inderdaad wat aangepast aan 't logo waardoor dit probleem door is ontstaan; we zijn bezig met het repareren van de custom CSS zodat dit straks weer goed gaat.
Sterker nog, bij de aankondiging ervan is zelfs door Tweakers/Femme aangegeven dat deze custom CSS door Tweakers supported is.Cambionn schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:57:
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Zet de Ode aan Henk custom CSS aan. Deze is gemaakt door Tweakers zelf, vandaar dat ik hem als bug bij jullie bestempel.
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 08-10-2024 09:40 ]
Ode aan Henk bugfix
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Ik denk @Femme gezien die de CSS eigenaar is en hem ook gemaakt heeftCH4OS schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:10:
Hier ook inderdaad!![]()
Dank @DaFeliX (Ga ik even vanuit, hahaha)
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 08-10-2024 16:41 ]
1 minuut voor mijn update dat het werkte was de Ode aan Henk CSS snippet geupdatetCH4OS schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:41:
De bug hoeft niet per se in de CSS code te hebben gezeten. Iemand hier heeft inderdaad een CSS snippet gemaakt om het logo te verwijderen, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat ook het daadwerkelijke probleem is geweest.
Overigens toeval dat ik hem zo snel zag. Ik kreeg een notificatie over een thumbs-up en dacht laat ik eens checken of het werkt zonder die hotfix snippet. En dat deed het dus postte ik dat ff. Toen ik daarna de Ode aan Henk snippet bekeek zag ik vandaag 15:53 als update tijd staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Cambionn op 08-10-2024 18:15 ]
Dat is meer dan wat effectief nodig is. Ik heb 't met m'n eigen css opgelost met de volgende code:mbenjamins schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:14:
Heb het opgelost in mijn snippet.
Ode aan Henk bugfix
1
2
3
| #logo twk-icon.icon svg { display:none; } |
Deze 3 regels is voldoende.
Commandline FTW | Tweakt met mate
In mijn css snippet zit ook nog een andere bugfix in. De onderste 3 is van deze.Hero of Time schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 18:30:
[...]
Dat is meer dan wat effectief nodig is. Ik heb 't met m'n eigen css opgelost met de volgende code:
code:
1 2 3 #logo twk-icon.icon svg { display:none; }
Deze 3 regels is voldoende.
Dit topic is gesloten.