[PW] sortering wordt niet meegenomen naar de volgende pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
De sortering die je instelt lijkt niet mee meegenomen wordt als je navigeert naar een volgende pagina.

Ik ga naar een productcategorie, bijvoorbeeld categorie: Monitors , sorteer op prijs, wordt netjes gesorteerd goedkoopste is € 35, duurste op de pagina is € 89, ga naar de volgende pagina en de sortering is niet meer op prijs, ook de selectie bij "sorteer op:" staat op "Meest bekeken".

Het vervelende eraan is dat als je dan weer de sortering op prijs doet, je op de 1e pagina uitkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Maasluip op 07-10-2024 14:45 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Heb je dit probleem nog steeds? Ik kan het namelijk niet reproduceren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Ja. Nog even wat meer getest, als ik uitgelogd ben dan blijft de sortering wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat76
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:00
Sinds kort ervaar ik een probleem met de sortering op Pricewatch. Als ik op iets anders sorteer zoals "Prijs (oplopend)", dan krijg ik zoals verwacht de eerste pagina met de producten gesorteerd op prijs van laag naar hoog. Maar als ik doorklik naar de volgende pagina (door op "Volgende" of op "2" te klikken), dan onthoudt het systeem niet dat ik een andere sortering wilde; het verspringt terug naar "Meest bekeken". Dit probleem doet zich niet voor op Vraag & Aanbod.

Gesteste browsers:

Firefox 115.16.1 ESR 64-bit op Windows 7 Pro x64
Mypal 68 (build 68.14.4b van 3 aug 2024) op Windows XP Pro 32-bit
Serpent 52 (build 20241011 van 11 oktober 2024) op Windows XP Pro 32-bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:27
Ik kan dit ook reproduceren.
1. Ga naar categorie: Geheugen intern
2. Sorteer op prijs oplopend
3. Scroll helemaal naar onderen
4. Druk op "Volgende"
5. Sorteren staat op "Meest bekeken"

Doet zich bij mij ook niet voor op de V&A

Windows 11, Firefox 132.0b6 en Chrome 129.0.6668.101

Het doet zich bij mij niet voor als ik uitgelogd ben. Ik dacht daarom dat het aan mijn Custom CSS zou liggen. Als ik die uitzet, doet het probleem zich nog steeds voor.

[ Voor 29% gewijzigd door youridv1 op 14-10-2024 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik heb dit probleem ook. Als ik sortering verander naar score en dan naar de volgende pagina ga, schiet sortering weer terug naar meest bekeken. Als ik op pagina 2 sortering op score zet ga ik weer terug naar pagina 1 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Toet3r op 14-10-2024 20:18 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Zou het een agressieve caching kunnen zijn? Maar dan wel aan tweakers kant, omdat het niet optreedt als ik uitgelogd ben.
@Tomcat76 @youridv1 @Toet3r zouden jullie die ook kunnen testen als je niet ingelogd bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• youridv1
Maasluip schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:28:
@Tomcat76 @youridv1 @Toet3r zouden jullie die ook kunnen testen als je niet ingelogd bent?
Bij mij doet het zich inderdaad niet voor als ik uitgelogd ben. Dat had ik ook benoemd in mijn originele reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Zou het een agressieve caching kunnen zijn? Maar dan wel aan tweakers kant, omdat het niet optreedt als ik uitgelogd ben.
Als het goed is gebeurt dit alleen in combinatie met het gebruik van filters. Wellicht dat jullie bijvoorbeeld altijd een shopfilter hebben aanstaan (die je dan niet hebt als je uitgelogd bent). Zonder gekozen filters zou de sortering wel behouden moeten blijven.

Er is reeds een bugticket voor om dit op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
@jelle. Dat klopt ja. Ik had er in de categorie monitors geen last van, maar die gebruik ik ook niet zo vaak als geheugen intern, waar ik zo te zien mijn shopfilter op "nee" had staan maar geen enkele shop aangevinkt.

Nee, sorry. Na het zorgvuldig nalopen en uitzetten van alle filters doet het probleem zich nog voor.
Alle filters verwijderd bovenaan en gecontroleerd dat ik geen shopfilter heb. Kan cache zijn, want ik heb er dus in categorie monitors geen last van, maar geheugen intern wel.

Overigens ontzettend irritant dat het shop filter niet bovenaan verschijnt en dus niet te verwijderen is met "alle filters wissen"

[ Voor 52% gewijzigd door youridv1 op 15-10-2024 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
youridv1 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:02:
@jelle. Dat klopt ja. Ik had er in de categorie monitors geen last van, maar die gebruik ik ook niet zo vaak als geheugen intern, waar ik zo te zien mijn shopfilter op "nee" had staan maar geen enkele shop aangevinkt.

Nee, sorry. Na het zorgvuldig nalopen en uitzetten van alle filters doet het probleem zich nog voor.
Alle filters verwijderd bovenaan en gecontroleerd dat ik geen shopfilter heb. Kan cache zijn, want ik heb er dus in categorie monitors geen last van, maar geheugen intern wel.
Ik zie wat je bedoelt, na het aanzetten en uitzetten van het shopfilter werkt ie nu hier ook niet meer goed. We gaan ernaar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Het lijkt inderdaad alleen voor te komen als ik ingelogd ben.
jelle. schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:00:
[...]
Het lijkt inderdaad alleen voor te komen als ik ingelogd ben.

Als het goed is gebeurt dit alleen in combinatie met het gebruik van filters. Wellicht dat jullie bijvoorbeeld altijd een shopfilter hebben aanstaan (die je dan niet hebt als je uitgelogd bent). Zonder gekozen filters zou de sortering wel behouden moeten blijven.

Er is reeds een bugticket voor om dit op te lossen :)
Nee ik heb geen filters aanstaan.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Ik heb ook nooit een shopfilter aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05

crisp

Devver

Pixelated

We hebben hier zojuist een fix voor gereleased; hopelijk lost dat het in alle gevallen op :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Eerste test: lijkt te werken.