Audio boksen in een Kia picanto

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurbrands
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 13-10-2024
Mijn vraag
Ik heb laatst een KIA Picanto gekocht uit het bouwjaar 2014. Het geluid is wat minder helaas. Nu wil ik graag nieuwe boksen kopen alleen is de vraag, dat ik niet weet wat goede boksen zijn voor dit type muziek: hardcore, techno en hiphop. Oftewel geluid met veel bass. Ik weet niet wat goede merken zijn die goede bass vermogen hebben. Ik heb nu een standaard speaker en als ik daar muziek op afspeel hoor ik amper tot geen bass. Ik heb ook naar subwoofers gekeken, maar wil dat niet perse. Hebben jullie tips voor mij? De inch aan de voorzijde is 9cm en de achterpanelen/deuren is 13 cm. Ik gebruik als radio de Pioneer Avic F550BT. Ik wil max €500 besteden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pioneer Avic F550BT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
JBL speakers, maar zijn die wel zo goed? Nieuwe digitale radio via Amazon, maar zijn die wel zo goed? Wat is het beste merk om een nieuwe of tweedehandse digitale radio te kopen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:54
Een eenvoudige aftermarket speaker klinkt al snel heel veel beter dan de standaard speakers.
Je kan in diverse fysieke winkels simpelweg ff gaan luisteren naar het geluid van de speakers, toch?
Een Halfords of MediaMarkt of andere auto accessoires winkel....

Aan de radio zal het niet zo snel liggen, tenzij je echt enorme volumes geluid er doorheen wilt jagen.
Maar dat zit dan simpelweg niet in je huidige budget.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beste @Fleurbrands

Zie Jorgen in "Car Audio systeem voor speciaal soort muziek?"

Dit is niet wat ik bedoelde met het aanvullen van de informatie. Je kopieert nu exact hetzelfde verhaal, gevolgd door...
JBL speakers, maar zijn die wel zo goed? Nieuwe digitale radio via Amazon, maar zijn die wel zo goed? Wat is het beste merk om een nieuwe of tweedehandse digitale radio te kopen.
Sorry, maar we verwachten hier echt een stuk meer. Wil je weten of alle JBL speakers goed zijn? Of al hun autospeakers? Hun website geeft 27 hits op car speakers.

Je vervolgvraag over een digitale radio via Amazon is nog minder duidelijk. Wat wil je weten? Of alle driehonderd verschillende radio's van tientallen merken die deze winkel verkoopt goed zijn?

Je zult echt concreter moeten zijn.

Waarom sprak de JBL je aan? Welke merken zag je nog meer? Heb je ook gezocht met zoekwoorden zoals
  • best car speakers
  • best car speakers under 500
  • best car speakers for EDM and hiphop
  • etc
En zo ja, wat komt daar dan uit? Vandaaruit ga je dan verder lezen. Ik kwam JBL tegen, maar ook Focal, Alpine, Bose en Pioneer bijv. Die laatste adverteert nota bene dat ze uitermate geschikt zijn voor EDM en hiphip Als je voor dat budget ook een radio wilt, wat versta je dan onder digitaal? Een normale radio met een klein schermpje met het zendernummer, of een volledige Android-ervaring met een flink scherm?

Hier kun je alvast beginnen met autoradio's vergelijken op opties en prijs. categorie: Autoradio's

Voor nu sluit ik dit topic opnieuw. Je kunt mij een DM sturen ter heropening en het aanvullen van je topicstart. Je mag ook een nieuw topic openen, met meer, duidelijke informatie over wat je zelf al gevonden hebt; waarom het je wel/niet aanspreekt, en daarbij gerichte vervolgvragen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 07-10-2024 16:11 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.