Ok, ik heb een Sampo AlphaScan 712 en sinds een hele tijd al gebeurt het dat ie soms uitslaat, meestal na een trilling of schok van mn bureau of kamer. Dan hoor ik continue geklik (zelfde geklik als ie van resolutie verandert) en het houdt pas op als ik de monitor wat draai en keer en op bepaalde punten druk uitoefen. Het probleem lijkt zich te situeren aan de onderkant van het scherm, tegen de voet dus. Ik heb em es opengesmeten en alles wat leek los te zitten wat aangeduwd. Het hielp, hij liep 3 dagen vlot, maar toen begon hij toch al weer. Het valt best wel mee deze situatie maar ik zou toch liever een definitieve reparatie willen. Weet iemand iets?
Ow dat had ik ook met mn Trust Precision Viewer 19", gewoon ff uitlaten stroom er kompleet af... Dat had ik dan hoor maar verschilt natuurlijk.
Verwijderd
Je hebt er zeker een BNC kabel tussen je monitor en videokaart zitten??? Had ik ook, lag aan de zwarte en witte connector die niet goed contact maakte met de ingangen van de monitor. Als je aan je stekkers draait floept je monitor weer aan. Na een aantal weken is het bij mij vanzelf overgegaan. Zal wel aan de stof liggen die inmiddels is neergedaald op de connectors ofzo waarom hij het nu wel zonder problemen doet?!?
Verwijderd
heb je al een andere netspanningskabel geprobeerd, heb namelijk het zelfde gemieter gehad, bleek uiteindelijk de netspanningskabel defect te zijn
Hmm nee aan de kabel draaien enzo verhelpt het niet. Ik heb ook al andere netstroomkabels geprobeerd, liggen allemaal niet aan de aard van het probleem. Ik zou em best erges binnensteken om te laten repareren, lijkt me een veel gecompliceerder probleem.
Pagina: 1