Youtube video reactie antwoorden niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-05 23:04
Ik heb sinds een paar dagen een vreemd probleem met Youtube.. Ik kan de antwoorden op reacties onder video's niet meer zien.. Als ik op de blauwe tekst klik om de antwoorden te zien blijft er een laadsymbooltje staan.. Ik zie de reacties zelf dus wel gewoon, alleen de antwoorden erop niet.. Het lijkt op een account probleem want als ik naar mijn hoofd Google acount overschakel werkt alles wel normaal en zie ik ze wel, alleen niet op het zogenaamde 'merkaccount' dat ik op Youtube gebruik niet.. Echter op mijn mobiel onder hetzelfde account werkt het wel gewoon, vreemd genoeg.. Ik gebruik Chrome op mijn PC, in Edge hetzelfde probleem, dus het ligt denk ik ook niet aan de browser.. Ik heb lopen zoeken en gerommelt met diverse accountsettings etc maar kan de oplossing niet vinden.. Iemand hier misschien een idee? Alvast bedankt..

[ Voor 12% gewijzigd door Inflatable op 07-10-2024 01:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-05 23:04
Geen antwoord hier, helaas.. Maar hoeft ook niet meer, het probleem heeft zichzelf namelijk al opgelost, vanaf vandaag werkt alles opeens weer normaal.. Ik zie alle antwoorden op reactes weer gewoon als ik erop klik met het Youtube account waar het probleem zich voordeed.. Aangezien ik zelf niks veranderd heb vermoed ik een (tijdelijk) probleem bij Youtube zelf, anders kan ik het niet verklaren..