Casten verdwenen na andere provider----

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandoedels
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-08 12:13
Hallo,

Ik kijk (keek) regelmatig een film die ik afspeelde op de laptop maar via videostream (oranje pictogram)
streamde naar mijn tv, werkte perfect.

Nu ben ik sinds een week op een andere provider budget alles in 1 en werkt het niet meer,
ook ander films of videos kan ik niet meer streamen... iemand enig idee?

Ik had dus glasvezel kpn met een experiabox
nu alles in 1 met met een draytek weet niet of het daar aan ligt.. mar vermeld het maar even.
tv is hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Is de TV via de wifi aangesloten? heb je de TV dan ook de nieuwe SSID en wachtwoord opgegeven?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:18
Staat toevallig iets van cliënt isolation aan op de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandoedels
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:22:
Is de TV via de wifi aangesloten? heb je de TV dan ook de nieuwe SSID en wachtwoord opgegeven?
euhm.. ik heb er niet zoveel verstand van, mar de tv zit verbonden met de wifi, dezelfde als die van de laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jandoedels
jongetje schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 21:42:
Staat toevallig iets van cliënt isolation aan op de router?
ik heb geen idee wat dat is.. die daytrek is dan denk ik de router en die kan ik op 1 of andere manier inzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:19

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Jandoedels Welke tv? Welk castprotocol? Welke video-app? Werkt casten naar andere apparaten nog wel? Heb je ook de Wifi verbinding op de tv geüpdatet nadat je een nieuw modem met nieuwe Wifinaam en bijbehorend wachtwoord kreeg? Werkt de laptop direct op de tv aansluiten nog wel? Wat heb je zelf reeds gedaan om het op te lossen? Waarom werkte dat niet?

Je topic heeft nu zo weinig informatie dat het voor je mede-tweakers een raadspelletje is geworden. Het format dat je krijgt als je een vraagtopic opent, is er niet voor niets. Zo krijg jij betere antwoorden en is het topic ook interessant voor andere users met een vergelijkbaar probleem. Omdat ik nu alle inzet mis, sluit ik dit topic. Voor heropening kun je mij een DM sturen, waarna je alle gevraagde informatie kunt toevoegen. Je kunt er ook voor kiezen om een nieuw topic te openen waarbij je antwoord geeft op alle vragen die ik hierboven opnoemde.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.