Monitor Kabel Kapoetski

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik heb dus met mijn stomme hoofd pin 13 van mijn Monitor Kabel afgebroken (|:( ik weet het) Dus ik bellen naar Sony (want het is een Sony HMD/a100 15") verteld die overigens hardstikke aardige vrouw mij dat zo'n losse kabel 186 piekies kost :(
Ikke vragen "en dan fixen jullie het"? Vrouw: "nee nee, alleen de kabel, zonder transport kosten"

Fok! das dus ontzettend duur. Nu is mijn vraag of er een andere manier is om dit te fixen. Iemand een (goedkoper) idee?

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Valt dat niet te solderen?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Topicstarter
VOlgens mij niet. Dan moet je die hele connector open beuken (want dat ding is anders niet open te krijgen) maar als iemand dat al een keertje gedaan heeft graag feedback!!!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

http://shop.informatique.nl/cgi-win/artovz.exe?g=KABE
misschien dat het hier ergens bijstaat...

• Bramster
  • Laatst online: 21:37
nou, meestal zijn de originele onderdelen veel duurder
dus zoek wat kabeltjes die niet van sony zijn

of gewoon een losse connector en die er dan aan solderen

Verwijderd

stekker voorzichtig lossnijden/zagen en dan t pinnetje of een vergelijkbaar iets aan t draadje solderen en dan met wat tape of lijm de stekker weer in elkaar zetten is een leuk klusje maar niet te moeilijk zo heb ik een ouwe compaq monitor gered .
gr
'jakob (8>

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
koop een monitor verleng kabel
knip hem door
ga ff meten welk draadje welke pin is
open je monitor soldeer de oude los
en de nieuwe erin

en klaar
kost je hooguit 2 uur ( en 20 gulden voor die kabel )

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 september 2001 19:54 schreef paelja het volgende:
Goed, ik heb dus met mijn stomme hoofd pin 13 van mijn Monitor Kabel afgebroken (|:( ik weet het) Dus ik bellen naar Sony (want het is een Sony HMD/a100 15") verteld die overigens hardstikke aardige vrouw mij dat zo'n losse kabel 186 piekies kost :(
Ikke vragen "en dan fixen jullie het"? Vrouw: "nee nee, alleen de kabel, zonder transport kosten"

Fok! das dus ontzettend duur. Nu is mijn vraag of er een andere manier is om dit te fixen. Iemand een (goedkoper) idee?
probeer eens met ijzerdraad (stevige)
en maak het met seconde lijm vast

enige oplossing zonder er voor hoeven te dokken

(proberen kan altijd want ander kan je kable weggooien)

Verwijderd

Topicstarter
Okidokie dan. Ik denk dat ik dat met die verlengkabel maar eens ga proberen. Lijkt me wel het makkelijkst.
Met secondelijm, kan dat? dat weet ik niet zo zeker, maar toch tnx!
Pagina: 1