Hoe? "opdracht" op de apple watch starten met voice command

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 04:34
Hi,

Ik heb een tesla en op mijn iphone (13) zijn standaard opdrachten voor de auto voorgeinstalleerd, bv
"open test achterbak".
Als ik de iphone het siri commando geef "(hey siri,) open tesla achterbak" dan opent de tesla achterbak.
Ik heb vervolgens deze opdracht gedeeld met mijn apple watch (7).
Nu kan ik op mijn apple watch opdrachten openen, zie de opdracht voor de achterbak staan.
Ik klik er op en tesla opent de achterbak.

Als ik nu een siri commando aan mijn horloge geef
"open tesla achterbak"
krijg ik:"Geen van je accesoires kan dat doen".

Misschien loop ik tegen de grenzen van AI anno 2024 of mijn eigen IQ aan maar zijn er nog wat hoepels waar ik door moet springen om dit voor elkaar te krijgen?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:14
Mijn aanname zou zijn omdat de bron je telefoon is dat zodra je die opdracht aanklikt de telefoon die uitvoert. Echter zodra je tegen het horloge spreekt dat het horloge zelf die opdracht wil gaan uitvoeren.
Dus je zou een andere syntax nodig hebben, iets van " Voer standaard opdracht uit; open tesla achterbak" of "open tesla achterbak op iPhone"
Echter ik kan zo gauw geen handleiding vinden met een overzicht van dit soort commando's, dus misschien moet je Apple support ernaar vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:57
Vaak is het zo dat de ingebouwde opdrachten lastiger worden overgenomen dan opdrachten die je zelf hebt aangemaakt.
Probeer eens om in de opdrachten app zelf een opdracht te maken. Als taak voeg je de taak in die je wil dat wordt uitgevoerd, en de naam van je opdracht is gelijk ook de tekst die je binnen Siri gebruikt.

Oost west 127.0.0.1 best