Standaard router vervangen voor eigen router

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk235
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-10-2024
Hoi. Ik zit met een vraag waar ik niet helemaal uit kom.

Ik ben sinds een aantal weken overgestapt naar een nieuwe provider youfone voor internet en tv.
Alleen ben ik daar niet over te spreken.
De verbinding is echt een ramp. Slechte wifi. Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat youfone oude routers/modem levert. ik heb een xperia v10 box gehad voor mijn glasvezel verbinding maar die werkt echt slecht. Ook heeft kpn daar afstand van gedaan door vele problemen die vaak optreden bij deze box. Heb al poorten aangepast voor de wifi maar dat help niet.

Nu wil ik graag de xperia v10 vervangen voor een eigen router/modem Maar welke moet je dan gebruiken.?

Kan iemand mij misschien op weg helpen.

Mijn abonnement is internet en tv via glasvezel.
200 mb internet
En tv kijken via internet.

Heb hier weinig verstand van dus vandaar deze oproep.

Alvast bedankt

...

[ Voor 9% gewijzigd door Henk235 op 06-10-2024 14:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 15:28
Wifi bereik heeft niets met de router te maken, enkel met de demping tussen de router en jouw devices.
Plaats een extra Acces point op de juiste plaatst en het probleem is opgelost.

Jij hebt een router gekregen die de snelheid van jouw abbo gewoon aankan en er is niets mis met een Experiabox V10;
Kpn is overgestapt naar nieuwere modellen om hogere snelheden aan te kunnen maar half Nederland draait gewoon nog op een Experiabox V10, die hebben ze echt niet vervangen hoor.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op een KPN verbinding kan je gemakkelijk een Fritzbox aansluiten die werken erg fijn. Verder is het een stukje prijs kwaliteit verhaal hier ook van toepassing.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.