Hoi. Ik zit met een vraag waar ik niet helemaal uit kom.
Ik ben sinds een aantal weken overgestapt naar een nieuwe provider youfone voor internet en tv.
Alleen ben ik daar niet over te spreken.
De verbinding is echt een ramp. Slechte wifi. Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat youfone oude routers/modem levert. ik heb een xperia v10 box gehad voor mijn glasvezel verbinding maar die werkt echt slecht. Ook heeft kpn daar afstand van gedaan door vele problemen die vaak optreden bij deze box. Heb al poorten aangepast voor de wifi maar dat help niet.
Nu wil ik graag de xperia v10 vervangen voor een eigen router/modem Maar welke moet je dan gebruiken.?
Kan iemand mij misschien op weg helpen.
Mijn abonnement is internet en tv via glasvezel.
200 mb internet
En tv kijken via internet.
Heb hier weinig verstand van dus vandaar deze oproep.
Alvast bedankt
...
Ik ben sinds een aantal weken overgestapt naar een nieuwe provider youfone voor internet en tv.
Alleen ben ik daar niet over te spreken.
De verbinding is echt een ramp. Slechte wifi. Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat youfone oude routers/modem levert. ik heb een xperia v10 box gehad voor mijn glasvezel verbinding maar die werkt echt slecht. Ook heeft kpn daar afstand van gedaan door vele problemen die vaak optreden bij deze box. Heb al poorten aangepast voor de wifi maar dat help niet.
Nu wil ik graag de xperia v10 vervangen voor een eigen router/modem Maar welke moet je dan gebruiken.?
Kan iemand mij misschien op weg helpen.
Mijn abonnement is internet en tv via glasvezel.
200 mb internet
En tv kijken via internet.
Heb hier weinig verstand van dus vandaar deze oproep.
Alvast bedankt
...
[ Voor 9% gewijzigd door Henk235 op 06-10-2024 14:23 ]