Ik snap niet helemaal hoe mijn vloerverwarming werkt en of ik e.e.a. Nu goed doe.
Ik heb nieuwe vloerverwarming dus we gaan nu beginnen met opstoken.
Voor dag 1 is de bedoeling 25 graden alleen staan er op de thermostaat kraan geen graden maar alleen getallen.
Volgens de hele summiere handleiding zou stand 2 ongeveer 20 graden zijn dus ik dacht dan zet ik hem midden tussen 2 en 3.
Echter geeft een van de meters (en dit is dus de uitdaging want ik weet niet wat wat is) 32 graden aan… (plaatje hier onder is uit de handleiding dus daar is de temp die te zien is niet gelijk aan de werkelijkheid)
Dit is dus te hoog alleen weet ik dus niet of dit de aanvoer is of afvoer of ….
:strip_exif()/f/image/Cc7c7eNkxQuxAS68cbW1bxu6.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet ik dus nu gewoon de thermostaatkraan wat lager zetten en kijken welke temp hij dan behaald of snap ik het niet helemaal.
Ik heb nieuwe vloerverwarming dus we gaan nu beginnen met opstoken.
Voor dag 1 is de bedoeling 25 graden alleen staan er op de thermostaat kraan geen graden maar alleen getallen.
Volgens de hele summiere handleiding zou stand 2 ongeveer 20 graden zijn dus ik dacht dan zet ik hem midden tussen 2 en 3.
Echter geeft een van de meters (en dit is dus de uitdaging want ik weet niet wat wat is) 32 graden aan… (plaatje hier onder is uit de handleiding dus daar is de temp die te zien is niet gelijk aan de werkelijkheid)
Dit is dus te hoog alleen weet ik dus niet of dit de aanvoer is of afvoer of ….
:strip_exif()/f/image/Cc7c7eNkxQuxAS68cbW1bxu6.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet ik dus nu gewoon de thermostaatkraan wat lager zetten en kijken welke temp hij dan behaald of snap ik het niet helemaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Dracula op 06-10-2024 11:28 ]