Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De kinderen (6 jaar en 8 jaar) moeten beginnen met huiswerk op de computer. Ik geef ze liever geen laptop omdat ze nogal wild kunnen zijn en dit rap kapot kan gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zo goedkoop mogelijk gaan, rond de 400 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou leuk zijn moest er binnen paar jaar een videokaart bij kunnen zodat ze ook minecraft of dergelijke kunnen spelen.
Wat verwacht je van ons?
Wat raden jullie aan? Ik heb zelf al de AM4 deskmini X300 builds gezien rond de 400 euro met een Ryzen 5600G maar weet niet of dat nog slim is om vandaag te bouwen. De Deskmini X600 met een ryzen 8500G is misschien een betere koop maar wel duurder?
Kunnen deze CPUs simpele games aan op 1080p zoals fortnite/minecraft/etc.?
Of kan ik zelf een volledige desktop goedkoper bouwen dan een deskmin?
De kinderen (6 jaar en 8 jaar) moeten beginnen met huiswerk op de computer. Ik geef ze liever geen laptop omdat ze nogal wild kunnen zijn en dit rap kapot kan gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zo goedkoop mogelijk gaan, rond de 400 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou leuk zijn moest er binnen paar jaar een videokaart bij kunnen zodat ze ook minecraft of dergelijke kunnen spelen.
Wat verwacht je van ons?
Wat raden jullie aan? Ik heb zelf al de AM4 deskmini X300 builds gezien rond de 400 euro met een Ryzen 5600G maar weet niet of dat nog slim is om vandaag te bouwen. De Deskmini X600 met een ryzen 8500G is misschien een betere koop maar wel duurder?
Kunnen deze CPUs simpele games aan op 1080p zoals fortnite/minecraft/etc.?
Of kan ik zelf een volledige desktop goedkoper bouwen dan een deskmin?