Ik heb voor mijn achtertuin wat verlichting gekocht, waaronder een aantal grondspots. Voor deze spots heb ik Zigbee GU10 spot gekocht. Ik heb een stroomkabel van 20 meter en aan het uiteinde heb ik de armatuur aangesloten en de lamp er ingedraaid. Als ik de stroom er op aansluit dan gaat de Zigbee lamp dus wit knipperen en in mijn Hue app kan ik geen nieuwe lamp vinden. Het knipperen gaat niet snel, de lamp gaat uit en weer aan in ongeveer een seconde, en dit gaat constant door.
Her en der lees ik dat knipperende LED lampen te maken heeft met een dimmer, maar die zit hier niet tussen. Zou het kunnen zijn dat 20 meter te lang is? Ook dat lijkt me sterk.
Ik heb een aantal smart stekkers in de tuin die allemaal prima verbinding hebben met de Hue bridge, deze lamp ligt daar nu tussen, dus volgens mij zou dat qua range prima moeten zijn.
Her en der lees ik dat knipperende LED lampen te maken heeft met een dimmer, maar die zit hier niet tussen. Zou het kunnen zijn dat 20 meter te lang is? Ook dat lijkt me sterk.
Ik heb een aantal smart stekkers in de tuin die allemaal prima verbinding hebben met de Hue bridge, deze lamp ligt daar nu tussen, dus volgens mij zou dat qua range prima moeten zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 05-10-2024 17:01 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps