Beste Tweakers,
Graag jullie mening wat er aan de hand zou kunnen zijn:
* Splinternieuwe Dell laptop met 2 USB poorten.
Beide poorten werken naar behoren. Mijn draadloze muis, headset, GSM: alles wordt direct herkend als ik ze op de poorten aansluit.
* Behalve met de Seagate 1TB externe harde schijf. Slechts 1 van de 2 USB poorten herkend de harddrive.
Hoe zou dit kunnen?
* Beide poorten werken naar behoren, dus die zijn niet kapot?
* De externe schijf doet het prima op 1 poort, dus die lijkt ook niet kapot.
Je zou denken, waar maak je zorgen om, immers beide poorten werken en ik kan mijn externe schijf benaderen.
Mocht dit een inidcatie zijn dat er wat mis is met de USB poorten, kan ik nog naar de fabrikant. Mocht er wat missen zijn de externe schijf, dan zou dat ook fijn zijn te weten
Graag jullie mening wat er aan de hand zou kunnen zijn:
* Splinternieuwe Dell laptop met 2 USB poorten.
Beide poorten werken naar behoren. Mijn draadloze muis, headset, GSM: alles wordt direct herkend als ik ze op de poorten aansluit.
* Behalve met de Seagate 1TB externe harde schijf. Slechts 1 van de 2 USB poorten herkend de harddrive.
Hoe zou dit kunnen?
* Beide poorten werken naar behoren, dus die zijn niet kapot?
* De externe schijf doet het prima op 1 poort, dus die lijkt ook niet kapot.
Je zou denken, waar maak je zorgen om, immers beide poorten werken en ik kan mijn externe schijf benaderen.
Mocht dit een inidcatie zijn dat er wat mis is met de USB poorten, kan ik nog naar de fabrikant. Mocht er wat missen zijn de externe schijf, dan zou dat ook fijn zijn te weten