Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordie1991
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 09-10-2024
.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil een nieuwe zakelijk laptop gaan komen die een degelijke kwaliteit heeft en mijn voorkeur gaat uit naar een laptop waarbij onsite garantie een optie is. Dit omdat ik nu al tot 2 keer toe een laptop van HP heb gehad die na 1 jaar en 3 dagen / 1 jaar en 2 maanden kapot is gegaan en ik wil gewoon als hij uitvalt dat ze de volgende werkdag het komen repareren en niet dat dit weken gaat duren. Qua programma's gebruik ik eigenlijk alleen outlook, photoshop (incidenteel) en Google Chrome. Kleine kanttekening hij moet wel voor werk 50 tabbladen van chrome kunnen draaien omdat ik op veel plekken tegelijkertijd aan het werken ben. Met de Core I5-1235u in combinatie met 16 GB werkgeheugen merk ik dat ik net iets tekort kom.

Wat is je budget?
500-1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
zelden

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
De 3 grote merken hebben allen zakelijke lijnen. Ga eens kijken op hun websites en doe onderzoek. Je hebt al een beeld van cpu/memory dus gebruik dat. Je zult merken dat je tussen in de bovenste helft van je budget komt.

Gebruik ook de Pricewatch hier.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordie1991
ja alleen wat ik me meer afvraag is eigenlijk of je ook meer waar voor je geld krijgt als je wat meer investeert, want ik vind 600 euro voor een laptop ook al veel geld dat dat elke keer na een jaar kapot gaat en mij intereseert het niet om 1000 of 1500 euro te investeren als ik er dan ook maar 2-3 jaar ervan kan genieten, want ik doe niks geks de laptop is altijd thuis en op schoot dus het is niet dat ik er stad en land mee af sjouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJ uit Brabant
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 04-06 20:54
Waarom perse een laptop en geen pc als je hem toch nergens mee naartoe neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
jordie1991 schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:26:
ja alleen wat ik me meer afvraag is eigenlijk of je ook meer waar voor je geld krijgt als je wat meer investeert, want ik vind 600 euro voor een laptop ook al veel geld dat dat elke keer na een jaar kapot gaat en mij intereseert het niet om 1000 of 1500 euro te investeren als ik er dan ook maar 2-3 jaar ervan kan genieten, want ik doe niks geks de laptop is altijd thuis en op schoot dus het is niet dat ik er stad en land mee af sjouw.
Dan koop je een tweede laptop als reserve?

Het is een zakelijke koop, 600 euro is dan toch een bedrag van 3x niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-06 12:06
jordie1991 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:15:
.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil een nieuwe zakelijk laptop gaan komen die een degelijke kwaliteit heeft en mijn voorkeur gaat uit naar een laptop waarbij onsite garantie een optie is. Dit omdat ik nu al tot 2 keer toe een laptop van HP heb gehad die na 1 jaar en 3 dagen / 1 jaar en 2 maanden kapot is gegaan en ik wil gewoon als hij uitvalt dat ze de volgende werkdag het komen repareren en niet dat dit weken gaat duren. Qua programma's gebruik ik eigenlijk alleen outlook, photoshop (incidenteel) en Google Chrome. Kleine kanttekening hij moet wel voor werk 50 tabbladen van chrome kunnen draaien omdat ik op veel plekken tegelijkertijd aan het werken ben. Met de Core I5-1235u in combinatie met 16 GB werkgeheugen merk ik dat ik net iets tekort kom.

Wat is je budget?
500-1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
zelden
Wat voor HP heb je?
je hebt HP en je hebt HP (echte HP of voormalige Compaq)
De HP Probook, Elitebook en Z-book zijn super degelijk,
koop er een NBD carepack bij en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Voordeel van Zakelijke lijnen :
  1. Robuustere ontwerpen/bouw
  2. Next Day on site support(optie)
  3. Meer zekerheid omtrent uitbreiding/vervanging
Nadeel: duurder dan consumentenlijnem

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordie1991
ik had een HP pavilion eg2951nd maar.
Een laptop is handig in gebruik dus vandaar geen pc en de laptop kan je ook op de bank gebruiken vandaar dat ik dat prefereer na lang zoeken heb ik nu gekozen voor een vivobook met een snapdragon x elite en daar kan ik als ik hem in huis heb dan weer asus premium care op zetten en dat is een stuk voordeliger als bij andere merken en het is een AI computer dus hopelijk kan ik langer van de accu genieten.
Pagina: 1