VK geeft kleine eilandengroep weg, met mogelijk grote gevolg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Artikel: VK geeft kleine eilandengroep weg, met mogelijk grote gevolgen voor .io-domein
Auteur: @TijsZonderH
Maar Icann kan ook een andere beslissing nemen. Zo is het .su-domein, oorspronkelijk een verwijzing naar de Sovjet-Unie, tot de dag van vandaag nog steeds in gebruik. Met de impact die het opheffen van .io zou hebben voor duizenden bedrijven wereldwijd, lijkt het onlogisch dat het domein daadwerkelijk zou verdwijnen. Sinds een aantal jaar is het beheer van .io onderdeel van een privaat bedrijf.
In de text "onderdeel van een privaat bedrijf" wordt gelinkt naar domainincite, waarin wordt aangegeven dat .io is verkocht aan Afilias. Alleen is dit verouderd. Afilias bestaat echter sinds eind 2020 niet meer en is toen overgenomen door Donuts [BRON], wat inmiddels (sinds half 2022) Identify Digital heet en daarmee de huidige eigenaar is van .io. [BRON]

Wellicht is het een idee om de referentie te verwijderen of aan te passen zodat het niet alleen refereert naar de eerste private eigenaar, waardoor de indruk ontstaat dat dit ook de huidige eigenaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:39

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ah dat is wel een goede, ik raakte het zicht er een beetje op kwijt na zoveel overnames. Ik pas het aan!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
TijsZonderH schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 09:44:
Ah dat is wel een goede, ik raakte het zicht er een beetje op kwijt na zoveel overnames. Ik pas het aan!
Geen probleem. Er is alleen iets misgegaan bij de aanpassing waardoor de link gebroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:39

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Suf, fixed!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.