Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
Verwijderd
Alleen maar problemen.
Vraag: zie jij, als je een venster in een hoek trekt, een soort waterige "vlekken" in de hoeken ?
Daar klaagt ie o.a. over.
2D is trouwens wel goed bij em, ook met een gfs2.
Lang geleden: Intel P4 3000, Zalman Reserator 1, Asus P4P800, 1024 MB DDR Kingston geheugen, Dell 19" FP1905 TFT-scherm, Ati 9800Pro, SB Audigy II ZS, WD 72 GB Raptor (10.000 RPM) en een Maxtor 300 GB 16 MB NCQ.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
Wat voor probleem heb je dan in die inker onderhoek ? Wat ik vroeg, of iets anders?Op vrijdag 14 september 2001 18:24 schreef 1nvincible het volgende:
Ik heb er alleen in de linker onderkant wat last mee. Maar de rest is die prima. Ik heb 'em trouwens met een BNC-kabel aangesloten.
Verwijderd
Veel suc6 met de service van SonyOp zaterdag 15 september 2001 00:21 schreef Joost E. Boere het volgende:
Ik heb de nieuwere FW900, met iets betere electronica. Bevalt prima, alleen zat de linkerbovenhoek niet helemaal bovenin. En met zo'n prijskaartje wil ik een goed ingeregelde monitor. Hij is dus terug voor reparatie. Ik gebruik nu een Savage4 op 1900*1400@72, ik koop straks waarschijnlijk een ATI Radeon 8500 of de DV variant.
De linkerbovenhoek van mijn monitor zat niet helemaal links-bovenin, maar een halve milimeter rechtsonder daarvan. Hierdoor boog het beeld licht.
Uhm.. kijk hier ff naar...Op zaterdag 15 september 2001 01:02 schreef AirHead het volgende:
[..]
Veel suc6 met de service van SonyDaar heeft die gozer die ik ken veel aan gehad....... not
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/228035
is ook topicje van mij...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Echt heel stom dat je dat apart moet aanschaffen. Moeten ze gewoon opnemen in de prijs.Op zondag 16 september 2001 00:22 schreef Joost E. Boere het volgende:
On-site garantie moet je appart afsluiten. Kost bij aanschaf zo'n 100 gulden. Ze komen hem dan in geval van problemen halen en brengen. Bovendien krijg je een leenexemplaar. Helaas voor mij slechts 20"
Op m'n werk hebben we ook een GDM-W900 en echt goed is het beeld niet. Meer een kwestie van goed afregelen (via het menu) denk ik, maar dat is vrij moeilijk (en zeer tijdsrovend). Heeft er iemand een afregelprocedure voor deze monitor?
Mvg,
Arlé
Uit de faq: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of
iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Tot nu toe heb ik nog geen mooi strak recht beeld kunnen krijgen.
- Tekst is onscherp (vooral links), als ik kleur afstel is het bijvoorbeeld rechts ok, maar links nog niet.
In het midden is alles nog het scherpst.
- Wat ik verder nogal vervelend vind is dat alles naar de zijkant to verbreed en alles in het midden van de monitor weer smaller is.
Hierdoor lijkt het ook alsof onderst horizontale lijnen van een venster in het midden naar boven buigen en bovenste horizontale lijnen, in het midden naar beneden buigen.
Mijn resolutie staat op 1920 x 1200, 32 bit en 85 hz. Systeem Windows XP.
En ik gebruik de monitor niet voor games maar voor grafische programma's dus met vervormingen kan ik niet leven.
Kaarten die ik heb geprobeerd:
- matrox g550 (zit er nu in maar is ook niet goed)
- geforce II gts (asus) (had ik draaien bij mijn vorige monitor, een Compaq 24")
- tnt II ultra (asus) Deze oudste videokaart is nog het scherpst.
- ati redeon 64 mb vivo (deze begon op 1920x1200 en 1 stapje lager zelfs te trillen)
Ik heb een email naar Sony gestuurd en na de kerst ga ik maar eens bellen. Ik vraag me af wat voor een videokaart zij zelf gebruiken om de monitor af te stellen.
Ik ben benieuwd of het nu aan mijn videokaarten ligt.. de afstellingen die je zelf kan maken of dat die monitor gewoon niet goed is afgesteld.
Op de Sony site kon ik nieuwe drivers downloaden maar voor XP waren ze er nog niet
Heeft er iemand nog advies of een weet iemand van een hulpprogramma dat kan helpen bij het afstellen van deze
monitor?
Verwijderd
Eh, ik heb liever niet dat je in elk topic gaat vertellen dat je er tevreden over bent.
Dit topic is gesloten.
![]()