Ik heb vorig jaar een huis gekocht en de vorige eigenaar vond zichzelf een klusser maar bakte er niet zoveel van. Hij was nog wel zo slim om de meeste zaken te laten doen maar de keuken die erin zit heeft hij overgenomen en zelf met wat hulp geplaatst. We zitten een beetje met de gootsteen. Hij loopt langzaam door en ook het water uit de vaatwasser loopt de spoelbak in bij het water wegpompen.
De aansluiting zit als volgt:
:strip_exif()/f/image/fPUjqDbnlzzatHZG4tTXxFBr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PCFaBFW7qNksBm3PtWAQIBUI.jpg?f=fotoalbum_large)
En als ik op internet kijk lijkt het uitstulpsel met de vaatwasser tuit wel standaard.
:strip_exif()/f/image/3iLU5oxDHuJ7k5351l02GX0e.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de hele sifon losgehaald en water direct in de leiding gegoten, dit loopt meteen weg. Als er water uit de kraan in de spoelbak is er binnen seconden meteen een laag water.
Iemand die ons in de goede richting kan helpen? Is het een goede conclusie dat er geen verstopping is en ons probleem in de afvoeraansluiting zit?
Alvast bedankt,
Jeroen
De aansluiting zit als volgt:
:strip_exif()/f/image/fPUjqDbnlzzatHZG4tTXxFBr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PCFaBFW7qNksBm3PtWAQIBUI.jpg?f=fotoalbum_large)
En als ik op internet kijk lijkt het uitstulpsel met de vaatwasser tuit wel standaard.
:strip_exif()/f/image/3iLU5oxDHuJ7k5351l02GX0e.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de hele sifon losgehaald en water direct in de leiding gegoten, dit loopt meteen weg. Als er water uit de kraan in de spoelbak is er binnen seconden meteen een laag water.
Iemand die ons in de goede richting kan helpen? Is het een goede conclusie dat er geen verstopping is en ons probleem in de afvoeraansluiting zit?
Alvast bedankt,
Jeroen