Ik heb een nieuw moederbord gekocht met de bedoeling mijn systeem te upgraden.
Ik heb volgens mij mijn systeem alleen maar vern***.
Ik heb nu een A7V266, 1,33 AMD, 2 x Hyundai 256 MB 2100, Leadtek Geforce 3, 6 Harde schijven (totaal 220 GB) 2 op het moederbord en 4 op een promise controller (die overigens ook supertraag werkt), Soundblaster live 5.1, 3COM Netwerkkaart, Firewire kaart voor mijn digitale videocamera, 16x10x40 Plextor Brander, 12X DVD Sony.
(Ik hoop dat mijn systeemconfig een beetje duidelijk is).
Op dit moment staan mijn BIOS instellingen zo:
- multiplier 8x
- system/pci frequency 100/33
- system/sdram frequency (mhz) auto- is eigenlijk 100:133
- cpu vcore 1.750V
Hij geeft aan bij het opstarten 800 Mhz, DDram 266 Mhz.
Als ik iets ga verhogen mijn multiplier ofzo of mijn PCI frequency dan hangt mijn PC of bij het opstarten of mijn beeldscherm springt niet aan, of hij geeft aan dat ie fouten heeft in de CABS.
Ik snap er niets van, hiervoor had ik dezelfde Specs maar dan met een 133 Mhz Moederbord en alles draaide perfect.
Help Me Please !!!!!
Ik heb volgens mij mijn systeem alleen maar vern***.
Ik heb nu een A7V266, 1,33 AMD, 2 x Hyundai 256 MB 2100, Leadtek Geforce 3, 6 Harde schijven (totaal 220 GB) 2 op het moederbord en 4 op een promise controller (die overigens ook supertraag werkt), Soundblaster live 5.1, 3COM Netwerkkaart, Firewire kaart voor mijn digitale videocamera, 16x10x40 Plextor Brander, 12X DVD Sony.
(Ik hoop dat mijn systeemconfig een beetje duidelijk is).
Op dit moment staan mijn BIOS instellingen zo:
- multiplier 8x
- system/pci frequency 100/33
- system/sdram frequency (mhz) auto- is eigenlijk 100:133
- cpu vcore 1.750V
Hij geeft aan bij het opstarten 800 Mhz, DDram 266 Mhz.
Als ik iets ga verhogen mijn multiplier ofzo of mijn PCI frequency dan hangt mijn PC of bij het opstarten of mijn beeldscherm springt niet aan, of hij geeft aan dat ie fouten heeft in de CABS.
Ik snap er niets van, hiervoor had ik dezelfde Specs maar dan met een 133 Mhz Moederbord en alles draaide perfect.
Help Me Please !!!!!
alleen het is een beetje te ver(moet om 6.00 weer op)