Vrouw heeft minder zin in seks dan ik

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry16
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 04-10-2024
Hallo

Ik heb heel vaak zin in seks maar mijn vrouw maar 1x per 2 a 3 weken en vindt dat best lastig ze weet dat ook en weet niet zo goed wat ik kan doen want mis het wel heel erg
Maar wil haar voor geen goud kwijt
Wat kan ik hier aan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Je ingebouwde satisfyer gebruiken en voor de afwisseling af en toe de andere kant gebruiken?

Maar wellicht even onderzoeken of er ander lichamelijk contact wel acceptabel is voor je vrouw?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Weer zo'n typische vraag waarvoor je jezelf even op een 'TECH' forum / site registreert op een doordeweekse vrijdagmiddag :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Will_M schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:21:
Weer zo'n typische vraag waarvoor je jezelf op een 'TECH' forum / site registreert op een doordeweekse vrijdagmiddag :o
In de lounge gaat het wel is over dit soort dingen afaik.. maarja, daar kom je denk ik met een nieuwe account niet zomaar in direct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

koop een pop voor erbij:) echt dit is toch geen forum voor een vraag als dit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:51

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
harry16 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:12:
Hallo

Ik heb heel vaak zin in seks maar mijn vrouw maar 1x per 2 a 3 weken en vindt dat best lastig ze weet dat ook en weet niet zo goed wat ik kan doen want mis het wel heel erg
Ga naar een leuke prostitutiee ben je voor een paar centen klaar.
Als je handig bent laat je je vrouw betalen onder het mom van dan heb jij er geen last van...

:+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:19
harry16 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:12:
Hallo

Je zou ook even op die website kunnen kijken, waar je vrouwen in de natuur ziet die allerlei ‘natuurlijke’ dingen doen. Maar voordat je dat doet, ga 30 minuten op je hand zitten (natuurlijk met mooi gelakte nagels of van die plaknagels). En als je hand een beetje gevoelloos is geworden, kun je jezelf wijsmaken dat je vrouw bezig is met… tja, je kunt je vast voorstellen waar dat heen gaat! Zorg er wel voor dat je geen belangrijke vergaderingen mist terwijl je bezig bent met deze ‘experimenten’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

gezien de karige topicstart en het onderwerp is uitvoering op het internet terug te vinden. Sluit ik dit topic.

Voor de users die denken “grappig” te zijn. Voor de volgende keer liever een TopicReport insturen

[ Voor 31% gewijzigd door Touchdomex op 04-10-2024 19:45 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.