Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Zie vraagstelling hieronder.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€200-€250 per tablet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Zie vraagstelling hieronder
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Niets naar wens kunnen vinden en geen voorkeur.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hier 2 kinderen welke beide een Samsung Galaxy tab A hebben.
Ze gebruiken hem voor youtube, netflix, Roblox en brawlstars.
Dit heeft altijd goed gefunctioneerd.
Maar beide klagen sinds paar weken dat ze brawlstars niet kunnen openen. En als ze erin zitten worden ze er vaak uitgegooid.
Ik heb tabletjes al eens naar factory settings gezet, maar bied ook geen uitkomst.
Brawlstars / supercell support gooit het op te weinig geheugen en slechte wifi.
De pest is dat die Samsung Tab A hun wifi antenne aan 1 kant hebben zitten. En als je spel in landscape speelt ligt de antenne rechts in je hand🤔
Geen idee of dat uitmaakt.
Verder is wifi goed in huis.
Qua geheugen van tablets twijfel ik. Ze hebben 2GB RAM.
Ik na aftrek van besturingsprogramma, apps etc houd ik 0,8gb vrij over.
Dus waar ligt het aan?
Waarom heeft het gewerkt en nu niet meer?
Krijg ik het nog werkend?
Of andere tablets? En zo ja welke? Ook budget vriendelijk voor de spaarpotjes van de kids.
Wie heeft de gouden tip😇
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Zie vraagstelling hieronder.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€200-€250 per tablet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Zie vraagstelling hieronder
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Niets naar wens kunnen vinden en geen voorkeur.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hier 2 kinderen welke beide een Samsung Galaxy tab A hebben.
Ze gebruiken hem voor youtube, netflix, Roblox en brawlstars.
Dit heeft altijd goed gefunctioneerd.
Maar beide klagen sinds paar weken dat ze brawlstars niet kunnen openen. En als ze erin zitten worden ze er vaak uitgegooid.
Ik heb tabletjes al eens naar factory settings gezet, maar bied ook geen uitkomst.
Brawlstars / supercell support gooit het op te weinig geheugen en slechte wifi.
De pest is dat die Samsung Tab A hun wifi antenne aan 1 kant hebben zitten. En als je spel in landscape speelt ligt de antenne rechts in je hand🤔
Geen idee of dat uitmaakt.
Verder is wifi goed in huis.
Qua geheugen van tablets twijfel ik. Ze hebben 2GB RAM.
Ik na aftrek van besturingsprogramma, apps etc houd ik 0,8gb vrij over.
Dus waar ligt het aan?
Waarom heeft het gewerkt en nu niet meer?
Krijg ik het nog werkend?
Of andere tablets? En zo ja welke? Ook budget vriendelijk voor de spaarpotjes van de kids.
Wie heeft de gouden tip😇