Fibaro Home Center Lite niet meer benaderbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietdelft
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-01 22:57
Ik heb een fibaro home center lite.
Deze is al enige tijd niet meer benaderbaar. Niet via wifi, niet via UTP kabel, niet via internet.
Hoe krijg ik deze weer geactiveerd?

Ik heb nu een stroomstoring gehad en het watergeef systeem van mijn balkon gaat nu elke minuut open en ca 1 minuut later weer dicht. Het systeem is ingebouw achter de keukenkastjes. Hoe kom ik daar nu nog weer bij?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielbf
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
ik begrijp dat je 'm nog niet uit>aangezet hebt? want is natuurlijk de eerste actie. En achter de keukenkastjes waar je niet bij kunt....? Heel bijzonder. Ik zou dus beginnen om 'm daar weg te halen, hoe dat moet met de keukenkastjes zul je zelf moeten ontdekken door gewoon te gaan proberen, kijken waar je tegenaanloopt, etc

En als paardemiddel kun je natuurlijk altijd de groep waar ie op zit uit>aanzetten

[ Voor 11% gewijzigd door emielbf op 05-10-2024 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietdelft
Er zijn 2 problemen.

De fbaro home centre light. Deze staat in de woonkamer. Maar die was eerst niet meer bereikbaar via de website van fibaro (dus via www). Ca 3 maanden later ook niet meer bereikbaar via wifi (dus de app op mijn mobiel, tablet). En nu ineens ook niet meer bereikbaar via de LAN (via fibaro Finder). En natuurlijk heb ik hem al meerdere keren aan/uit gezet. Maar weet nu niet meer wat ik moet doen om dat ding te bereken.

Het tweede probleem is van een fibaro-plug. Die schakelt een magneetklep (voor water geven aan de planten op balkon), Die plug schakelt nu telkens aan en uit (= magneetklep gaat open/dicht = watergeef system geeft minuut water en stopt dan weer). De magneetklep en fibaro plug liggen vorstvrij in de woning, achter de keukenkastjes. Dus ben nu de keukenkastjes aan het demonteren, om daar bij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:42

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Al een reset gedaan?
Entering Recovery Mode

Using button on the cover:

Unplug the power supply from the gateway.
Press and hold the D button.
Plug the power supply into the gateway.
Release the D button when the indicator starts pulsing red.
When the indicator turns green, open the Recovery Interface in your Internet browser, as you would normally open the Configuration Interface.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietdelft
Hoe doe je dat?