Virussen? Scan ze hier!
Nee forum wordt niet getrashed, alles word dan weer terug gemoved als het 'uit zicht' is.
Op deze manier kunnen alle topics hieromtrend bij elkaar staan, en kunnen mensen die nog geen NST&M, SG of HK access hebben deze topics toch (actief) volgen.Op woensdag 12 september 2001 19:25 schreef wildhagen het volgende:
Waarom is dit nodig, alles kan toch keurig netjes in NSTM, waar het hoort?
Nu word straks als het forum verdwijnt alles gethrashed, terwijl er best interessant spul in staat om later nog eens terug te lezen.... zonde, toch?
Wat we doen als dit niet meer nodig lijkt te zijn, is zogezegd van latere zorg, maar dat gaat wel goed komen
Oké, maar dit is dus nieuws, waar NSTM voor is bedoeld.Op woensdag 12 september 2001 19:26 schreef IceStorm het volgende:
Nee forum wordt niet getrashed, alles word dan weer terug gemoved als het 'uit zicht' is.
Er word toch ook geen apart forum als er een autobom ergens word geplaatst?
Virussen? Scan ze hier!
Goed idee maar ik kan er niet meer in schrijven
Money for nothin' and your chicks for free
Neu, maar dit is wat anders dan een autobom, dit is 'iets' groter zegmaar.Op woensdag 12 september 2001 19:27 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Oké, maar dit is dus nieuws, waar NSTM voor is bedoeld.
Misschien wel ff een mededeling in het mededeling forum zetten? Die sommige eventuele vragen beantwoorden.
Uhm ja maar het loopt wel redelijk 'hard' zeg maar kwa aantal topics/posts.Op woensdag 12 september 2001 19:27 schreef wildhagen het volgende:
Fixed thatOp woensdag 12 september 2001 19:28 schreef DeeJee het volgende:
[Edit] Nu dan, ik moest alle groepen gebruikers die we hebben upgraden en dat kost nogal wat tijd... Sorry voor het ongemak.
Bericht hierboven
We zijn hard bezig met de 'organisatorische' aspectenOp woensdag 12 september 2001 19:28 schreef LeonT het volgende:
Misschien wel ff een mededeling in het mededeling forum zetten? Die sommige eventuele vragen beantwoorden.
Verwijderd
same here..Op woensdag 12 september 2001 19:28 schreef DeeJee het volgende:
Thanx !!!!Op woensdag 12 september 2001 19:29 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Fixed that
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Aaaaaah dus JIJ was datOp woensdag 12 september 2001 19:29 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Fixed that
Ik denk dat dit is omdat de crew alle mensen die op GoT komen (dus ook die minder dan 30 dagen geregt zijn) mensen hier in mee willen laten discussiëren en meekijken. Als het in NSTM zou zijn kan niet iedereen dat, en om nu voor tijdelijk ff iedereen toegang te verlenen gaat ze denk ik ook wat te verOp woensdag 12 september 2001 19:27 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Enne dit is ook iets anders dan een autobom he!
Pagina: 1