Samsung UE65F9000 geen beeld wel geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard Ruij
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 14-05 07:38
Probleem:
geen beeld wel geluid

Apparaat:
Samsung UE65F9000

geen beeld wel zie je in het zwart beeld wat oplichten (dus achtergrond verlichting werkt) (ook menu van tv of hdmi is niet zichtbaar) er is wel soms geluid en soms is er gewoon beeld en werkt alles normaal. zelf dacht ik manboard te vervangen of het T-con bord ? wat is jullie advies

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Richard Ruij Dank voor het openen van een nieuw topic. Dit is echter vrijwel identiek aan je gesloten topic.

Als je kiest voor een vraagtopic, krijg je het volgende format te zien:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
In mijn vorige bericht schreef ik je dit:
Jorgen schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:05:
@Richard Ruij Ik mis elke vorm van inzet in deze topicstart. De vragen die je ziet bij het openen van een topic staan er niet voor niks. Wat heb je al geprobeerd? Wanneer is het probleem ontstaan? Op welke momenten werkt het wel? Met die informatie kunnen we je veel beter helpen. Gezien eerdere berichten sluit ik dit topic.
Nu maak je eigenlijk hetzelfde topic, zonder dat mensen houvast krijgen in wat er al gevonden en gedaan is en waarom het niet werkt. Derhalve sluit ik dit topic opnieuw. Je mag mij een DM sturen ter heropening als je het topic wilt aanvullen. Het staat je ook vrij om een nieuw topic te openen met de gevraagde, essentiële informatie.

Een topic sluiten doen we niet om je dwars te zitten of om het allemaal ingewikkeld te maken. Door de kwaliteit van de vragen te waarborgen, krijg jij eerder, betere antwoorden en heeft een ander ook wat aan je topic. Daarom de vraag om bij een volgend topic daarop te letten. De voorbeeldvragen en de stukken die ik dikgedrukt heb, bieden je in elk geval houvast.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 04-10-2024 22:31 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.