Verkeerde Licence vermelding bij Vaultwarden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDex
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 16:00
Op download: Vaultwarden 1.32.1 zie ik dat de License verkeerd staat voor Vaultwarden.

Als main developer van het project wil ik in ieder geval zeggen, leuk dat Vaultwarden op Tweakers staat.
Ik zag alleen net dat de license op GPL staat, terwijl dit AGPL moet zijn.

Zouden jullie dit kunnen aanpassen @Drobanir

Alvast bedankt!

Groeten,
Mathijs van Veluw (BlackDex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 18:05

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Hallo Mathijs, mijn keuzemogelijkheden in de backend zijn beperkt en AGPL is helaas niet iets wat ik kan kiezen. Ik maak er "Voorwaarden (GNU/BSD/etc.)" van. Ik ben zelf geen developer en heb geen idee wat het verschil tussen gpl en agpl is. Ik zal dat vanavond eens uitzoeken. ;-)

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Drobanir schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:49:
Hallo Mathijs, mijn keuzemogelijkheden in de backend zijn beperkt en AGPL is helaas niet iets wat ik kan kiezen. Ik maak er "Voorwaarden (GNU/BSD/etc.)" van. Ik ben zelf geen developer en heb geen idee wat het verschil tussen gpl en agpl is. Ik zal dat vanavond eens uitzoeken. ;-)
Als je naar de repo en dan LICENSE.txt gaat; https://github.com/dani-g...den/blob/main/LICENSE.txt
dan staat er bovenaan uitgelegd wat deze licentie inhoudt.
Op https://choosealicense.com/licenses/ kun je alle verschillende licenties die GitHub als relevant ziet vinden met een overzichtje en samenvatting van wat ze inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDex
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 16:00
Ah, ja dan wordt het lastig de juiste te kiezen inderdaad.
Maar dit lijkt me ook een ok oplossing zo :).

Thanks voor het aanpassen.