Odido plant onderhoud zakelijk netwerk; nummers nacht minder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:44
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de gebruikersnaam. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van gebruikersnaam', waar 'gebruikersnaam' de gebruikersnaam van de auteur is.

@Yannick Spinner

je artikel op de volgende link heeft wat extra uitleg nodig om het niet te veel op clickbait te laten lijken wat mij betreft.: nieuws: Odido plant onderhoud zakelijk netwerk; nummers nacht minder bereikbaar

Als ik mijn provider mail begrijp, dan zijn toestellen tijdens de verstoring alleen niet in staat om herkend te worden als gebeld gaat worden via het VoWifi netwerk (bellen via WiFi) of als klanten een back-up sim als dienst gebruiken.

Het komt nu over alsof half Nederland niet bereikbaar is, maar iedereen die op het mobiele netwerk hangt, blijft bereikbaar en kan bellen zoals ik de informatie lees.

Alleen in een gebied met geen of weinig dekking schakelt je toestel dan even niet over naar Wifi bellen via Odido of naar bellen via je backup sim dienst.

Benieuwd hoe je hier tegenover staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12:03

YannickSpinner

Redacteur
Hi @ucsdcom ,

Thanks voor je vraag! Ik heb alle informatie die Odido geeft in het artikel geprobeerd te verwerken, waaronder jouw toelichting:
Odido claimt dat klanten gedurende één nacht, maximaal anderhalf uur lang niet via wifi en een back-upsim bereikbaar zijn op een nummer van de provider.
Ook heb ik de term 'minder bereikbaar' en 'een nacht' nadrukkelijk in de titel en inleiding vermeld om zo correct mogelijk te zijn.

Laat me vooral weten als ik iets gemist heb!

En dank @Militia Pilot voor de tag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:44
@YannickSpinner Dank je, netjes!

@Militia Pilot Thanks voor de tag ik had niet gezien dat ik een niet werkende tag had gegeven.