Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 13:49
Ik zoek een?
Momenteel heb ik een AOC U2879VF monitor (28 inch, 4k, 60Hz en 1 ms reactietijd). Ik zoek een vergelijkbare monitor maar die wel in de hoogte te verplaatsen is. Mijn keuze is op dit moment beperkt door het aanbod via werkgever, doch indien dit geen goed alternatief blijkt te zijn, kijk ik verder.

Wat is je budget?
NVT.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
LG 32UQ850V Ultrafine

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Enerzijds zal de monitor gebruikt worden voor werk, meer bepaald documentbeheer, dus veel real estate is welkom. Daarnaast wil ik hem ook privé blijven gebruiken en dan kijken we vooral naar gaming , meer bepaald RPG's , adventures, ruimtespelen etc. Geen multiplayer shooters bv. De vraag is dan ook of de hierboven vermelde alternatieven hiervoor afdoende zijn (vooral de hogere reactietijd kan ik moeilijk inschatten). Ten slotte wordt er ook af en toe films en sport op gekeken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Welk aanbod geeft je werkgever? Want misschien best eerst daar naar kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
99ruud99 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:53:
Welk aanbod geeft je werkgever? Want misschien best eerst daar naar kijken :).
Enkel business monitoren via Coolbue, vandaar de LG want dit is het enigste model dat voldoet aan mijn basisvereisten (32-34" , 4k , in hoogte verstelbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 08:41
Is in plaats van een nieuwe monitor, een universele in hoogte verstelbare voet, of een pak A4 papier wellicht een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSirMatthew
ruftman schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:52:
Is in plaats van een nieuwe monitor, een universele in hoogte verstelbare voet, of een pak A4 papier wellicht een alternatief?
Tenzij het mogelijk is om de huidige monitor lager te hangen want nu staat hij eigenlijk te hoog en zou het scherm dus moeten zakken.

Edit: net bekeken en huidige monitor ondersteunt geen mount :/

Je opmerking doet me wel vermoeden dat er an sich weinig verschil is tussen mijn huidige monitor en het alternatief?

[ Voor 6% gewijzigd door DJSirMatthew op 04-10-2024 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 08:41
Nou ja, ik bedoel eerder dat als de monitor verder nog goed bevalt het dan zonde is om een nieuwe te kopen, als het probleem van de hoogteverstelling ook op een andere manier kan worden opgelost.
Pagina: 1