Mijn vraag
Eoa onbenul heeft de glasvezel verbinding van ons pand opgezegd, of deze is wegbezuinigd.
Ik ben er nog niet achter maar heb stabiel internet nodig. Voor 2 systemen die middels cloud data opslaan, maar niks bijzonders.
En camera / bewaking moet ook internet hebben
Relevante software en hardware die ik gebruik
Er kwam dus ergens glas binnen, erg onduidelijk bij de VVE. En dat werd verdeeld en ik krijg een ethernet kabel binnen die internet had. Vrij snel was deze bij speedtest dus was prima.
Mijn pand heeft geen verdere glas of adsl binnen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb ff mijn.TP Link Mifi gepakt met 4G onbeperkt 300gb Unlimited van KPN
Maar deze is “hakkerig” vind ik extreem irritant
VRAAG:
Het KPN sim abonnement heeft als ik dit lees 5G.
Zou het schelen als ik een 5G router even daar neer zet? Als ik op KPN zakelijk een dekkingtest doet krijg ik alle volle 5 sterren voor dekking en snelheid in mijn pand.
Ik snap geen bal van 5G. Ja dat de techniek door bandbreedtes meer data kan verwerken etc.
Maar je leest toch ook veel dat 5G nog helemaal niet werkt op veel dingen. En veel telefoons enzo.
Zal wel een klok klepel verhaal zijn van mij als noob.
Dus ben ook benieuwd naar de huidige stand van zaken op 5G gebied.
Hoe en wanneer werkt dit nou precies volgens de specs die het zou moeten kunnen leveren?
Eoa onbenul heeft de glasvezel verbinding van ons pand opgezegd, of deze is wegbezuinigd.
Ik ben er nog niet achter maar heb stabiel internet nodig. Voor 2 systemen die middels cloud data opslaan, maar niks bijzonders.
En camera / bewaking moet ook internet hebben
Relevante software en hardware die ik gebruik
Er kwam dus ergens glas binnen, erg onduidelijk bij de VVE. En dat werd verdeeld en ik krijg een ethernet kabel binnen die internet had. Vrij snel was deze bij speedtest dus was prima.
Mijn pand heeft geen verdere glas of adsl binnen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb ff mijn.TP Link Mifi gepakt met 4G onbeperkt 300gb Unlimited van KPN
Maar deze is “hakkerig” vind ik extreem irritant
VRAAG:
Het KPN sim abonnement heeft als ik dit lees 5G.
Zou het schelen als ik een 5G router even daar neer zet? Als ik op KPN zakelijk een dekkingtest doet krijg ik alle volle 5 sterren voor dekking en snelheid in mijn pand.
Ik snap geen bal van 5G. Ja dat de techniek door bandbreedtes meer data kan verwerken etc.
Maar je leest toch ook veel dat 5G nog helemaal niet werkt op veel dingen. En veel telefoons enzo.
Zal wel een klok klepel verhaal zijn van mij als noob.
Dus ben ook benieuwd naar de huidige stand van zaken op 5G gebied.
Hoe en wanneer werkt dit nou precies volgens de specs die het zou moeten kunnen leveren?