Radio /navigatie Mazda 2 2014 wel beeld maar geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarelK
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10:33
Mijn vraag
Bij mijn Mazda 2 bwj 2014 zit een radio/navigatie systeem en opeens is er geen geluid meer
Ik heb wel beeld en het touch screen werkt ook maar ik heb geen geluid
Wie heeft dit ook gehad en wat is de eventuele oplossing (ergens zekering vervangen) ?

Het betreft de onderstaande radio

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyFLHXTqvZAu1RhXxKuyoOI8H3U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kaLQLhc9KtaiZtbb7gcDby0m.jpg?f=user_large

Ik heb radio en bluetooth en aux muziek geprobeerd , hij geeft mooi de zender en file informatie en de afspeeltijd weer maar er komt geen geluid
.

[ Voor 40% gewijzigd door KarelK op 03-10-2024 16:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

KarelK schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 10:18:
Mijn vraag
Bij mijn Mazda 2 bwj 2014 zit een radio/navigatie systeem en opeens is er geen geluid meer
Ik heb wel beeld en het touch screen werkt ook maar ik heb geen geluid
Wie heeft dit ook gehad en wat is de eventuele oplossing (ergen zekering vervangen) ?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.

Beste @KarelK

Bij het maken van dit topic is er een template met wat punten die je moet invullen, zodat users van dit forum je beter kunnen assisteren. Je hebt deze vragen/punten leeg gelaten (ze staan n.b nog zelfs in de topicstart....) waardoor de TS erg summier is en we en masse aan de glazenbollen moeten.

Graag je topicstart aanvullen met de benodigde informatie, anders gaat dit topic gewoon op slot.

Xbox Live ID:Notna8310