Nieuwe Gaming Monitor (Curved)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars.nijhuis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08 18:07
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Voor een kennis van mij zoek ik een nieuwe gaming monitor curved, hij heeft nog niet de centen bij elkaar gespaard voor een nieuwe computer maar wil toch deze upgrade graag doen omdat hij nog een monitor heeft zonder hoge HZ.

Wat is je budget?
Hij wil ongeveer rond de €400,- uitgeven voor een nieuwe gaming monitor

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zelf ben wel erg fan van iiyama, maar we staan zeker open voor nieuwe merken als de specs en prijs beter zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor word aangesloten op een computer met een Ryzen 5 5600 6-core processor en een Nvidia GeForce RTX 2070 super videokaart. Hij wil graag soepel games kunnen spelen op een hogere HZ zoals GTA 5, Shooters.

Zelf had ik ook al wel een monitor gevonden waarvan ik wel onder de indruk ben van de specs, maar wellicht adviseren jullie wel een beter alternatief of zien jullie een reden om deze monitor juist niet aan te schaffen.

https://azerty.nl/product...eagle-led-monitor/8161618

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:41
Bedenk je vooral paar dingen :

Zit je altijd op zelfde plek, alleen?
Hoe dicht bij het scherm zit je?
Hoe sterke curve wil je?
Moet scherm kantelbaar/ in hoogte verstelbaar zijn?
Wil je usb poorten op je scherm?
Wil je usb c aansluiting voor laptop aan te hangen?
Heb je echt 180 hz nodig?
Zorg voor een reactietijd van onder 5 ms, maar pak daarvoor de tweakers testresultaten. (Dit scherm haalt gemiddeld 3.9 ms.)

Het scherm is gewoon prima, DisplayPort 1.4 dus kan snelle verbinding aan. Echter geen usb c voor laptop aan te sluiten. (Mocht dit wens zijn, zorg dat hij power delivery heeft, dan hoef je de oplader niet te pakken ).