Hoi allemaal,
Ik zit met een vrij irritant probleem waar ik maar niet achter kom. Mijn game-pc maakt namelijk een vreemd geluid wanneer ik met mijn armen op mijn bureau leun, of als ik er wat gewicht op zet of eraf haal. Het geluid verdwijnt zodra ik de pc vasthoud, maar komt direct terug als ik hem loslaat. Dit lijkt alleen te gebeuren als er enige druk op het bureau komt of weggaat.
Vroeger had ik hier nooit last van, maar de laatste tijd gebeurt het steeds vaker. Het geluid is behoorlijk random en lastig te voorspellen, maar het is erg storend tijdens het gamen of werken.
Ik moet erbij zeggen dat ik de pc niet zelf heb gebouwd. Ik heb hem overgekocht van mijn neef, die hem had laten bouwen via een website.
Ik ben trouwens niet zeker of dit het juiste forum is om mijn probleem te plaatsen, dus als ik hier verkeerd zit, laat het me alsjeblieft weten.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of wat ik kan doen om dit op te lossen? Alvast bedankt voor de hulp!
(en nee het komt niet door de sleutelhanger / pop).
Case • NZXT H500 - Wit/Zwart
Moederbord • ASUS PRIME B450M-A
Processor • AMD RYZEN 5 2600 - 3,4GHZ
Ram • Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro SL 4x8GB 3200 White
Opslag • 250GB SSD Crucial MX500
Opslag • 1000GB Harde schijf
Videokaart • NVIDIA GeForce RTX 2060 OC 6GB
- Onboard - 7.1 HD audio Realtek ALC887
Fans • NZXT F120RGB - 120mm RGB fans
Voeding • Corsair VS450 voeding (450Watt)
Ik zit met een vrij irritant probleem waar ik maar niet achter kom. Mijn game-pc maakt namelijk een vreemd geluid wanneer ik met mijn armen op mijn bureau leun, of als ik er wat gewicht op zet of eraf haal. Het geluid verdwijnt zodra ik de pc vasthoud, maar komt direct terug als ik hem loslaat. Dit lijkt alleen te gebeuren als er enige druk op het bureau komt of weggaat.
Vroeger had ik hier nooit last van, maar de laatste tijd gebeurt het steeds vaker. Het geluid is behoorlijk random en lastig te voorspellen, maar het is erg storend tijdens het gamen of werken.
Ik moet erbij zeggen dat ik de pc niet zelf heb gebouwd. Ik heb hem overgekocht van mijn neef, die hem had laten bouwen via een website.
Ik ben trouwens niet zeker of dit het juiste forum is om mijn probleem te plaatsen, dus als ik hier verkeerd zit, laat het me alsjeblieft weten.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of wat ik kan doen om dit op te lossen? Alvast bedankt voor de hulp!
:strip_exif()/f/image/RpkftStmkyBqepjRkqFDXsL6.jpg?f=fotoalbum_large)
Case • NZXT H500 - Wit/Zwart
Moederbord • ASUS PRIME B450M-A
Processor • AMD RYZEN 5 2600 - 3,4GHZ
Ram • Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro SL 4x8GB 3200 White
Opslag • 250GB SSD Crucial MX500
Opslag • 1000GB Harde schijf
Videokaart • NVIDIA GeForce RTX 2060 OC 6GB
- Onboard - 7.1 HD audio Realtek ALC887
Fans • NZXT F120RGB - 120mm RGB fans
Voeding • Corsair VS450 voeding (450Watt)
[ Voor 12% gewijzigd door Gamers op 03-10-2024 00:08 ]