Ik heb in mijn huis vloerverwarming en een aantal radiatoren (sommige met een ouderwetse thermostaat knop andere "dom"). Nu heb ik een kamer die wat verder van de thermostaat af zit en omdat die kamer meer buitenmuren heeft is het daar vrijwel altijd kouder dan de ruimte waar de thermostaat is (met vloerverwarming).
Nu dacht ik dit met een slimme thermostaat knop op te lossen, maar ik heb begrepen dat zo'n knop enkel de radiator open of dicht zet voor warm water. De CV ketel moet dan dus wel draaien en dat is vaak niet het geval. Is er een systeem waarmee je adhv een warmte sensor de CV ketel aan kan laten slaan ondanks dat de thermostaat zelf aangeeft dat het in de ruimte waar deze hangt warm genoeg is?
Ik heb iets geleden over 2weg zonekleppen, is dat daar voor bedoeld?
Nu dacht ik dit met een slimme thermostaat knop op te lossen, maar ik heb begrepen dat zo'n knop enkel de radiator open of dicht zet voor warm water. De CV ketel moet dan dus wel draaien en dat is vaak niet het geval. Is er een systeem waarmee je adhv een warmte sensor de CV ketel aan kan laten slaan ondanks dat de thermostaat zelf aangeeft dat het in de ruimte waar deze hangt warm genoeg is?
Ik heb iets geleden over 2weg zonekleppen, is dat daar voor bedoeld?