Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HalloEnTotZiens
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 19:22
Hallo.

Ik ben verhuisd, de oude eigenaar gaf mij zijn Intergas Gateway, zoals deze. Ik probeerde die om te koppelen met mijn Intergas account. Zoals het in de handleiding staat, brandden er drie lampjes. Ik kon de HTTP server van de gateway vanuit de webbrowser van mijn mobiel wel bereiken, dus de toestellen konden elkaar wel zien. Helaas werkte het koppelen binnen het appje niet, ik kreeg maar "iets ging fout, probeer maar later".

Ik belde naar Intergas, en ze zeiden dat de gateway eerst van de account van oude eigenaar ontkoppeld moest worden. Goed.

Helaas hielp dat niet. Ik heb ze opnieuw gebeld, we gingen door typische stappen "verwijder en installeer de app opnieuw", "herstel fabrieksinstellingen van de gateway", enzovoort. Niets hielp. Ze zeiden dat ze intern verder zouden kijken wat er mis kan zijn en mij terugbellen. Dat is niet gebeurd.

Inmiddels is de app geüpdatet, en nu zie ik informatie dat de gateway offline is (niet waar, want drie lampjes branden).

Ik heb ze een email gestuurd, ze antwoordden "de gateway staat online", ik schreef "waarom dan kan ik niet met de gateway koppelen?", niets gehoord.

Weet iemand wat ik nog kan proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:04
Probeer even te koppelen m.b.v. de QR code.
Ik had ook een probleem met koppelen. Na contact met Intergas ook het oude account ontkoppeld, en lukte het vervolgens nog steeds niet via de zoekfunktie in de app. Toen ik de QR code scande verbond ie wél meteen.