Google Play Developer account verificatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
Hi allemaal,

Wij hadden onze app als geruime tijd in de play store. Toen hebben wij voor de deadline documenten aangeleverd om ons account te verifiëren. Toen is heel snel ons account op restricted gezet en is onze app uit de play store verwijderd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBoXsZMlOLaSvScEomFHG2opLKY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MNlsisDz4kwfXRVqBYyYKdP1.png?f=fotoalbum_large

Zoals je kunt zien gaat het om identiteit verificatie. Als we nu op de oorspronkelijke mail drukken die ons naar de verificatie pagina brengt dan staat er dat verification failed, too many attempts.

We hebben meerdere support tickets aangemaakt. Al meer dan 2 weken geleden en nog geen reactie of oplossing.

Is er iemand die dit probleem ook heeft en het heeft weten op te lossen?

Waarschijnlijk gaat het om een net niet goed leesbaar ID of dat we het verkeerde KVK uittreksel geüpload hebben.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:17
In je screenshot staat dat je een “appeal” kunt aanvragen. Heb je dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
Ja heb ik gedaan. Helaas nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 22:34

sanzut

It's always christmas time

Ik zit met een vergelijkbaar probleem. In de verificatie van ons developer account werkt zowel bellen als smsen niet. Ik heb nog tot december de tijd, en probeer het nu maar even elke paar dagen opnieuw. Hopelijk fixt het zich op tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
Ja gewoon een reactie krijgen van play console support team is niet te doen. Bij dat support team staat standaard de live chat uit lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:17

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Volgens mij heeft google een beetje een probleem momenteel dat hun AI er een zootje van maakt en apps/accounts aan't "verwijderen" is.

Je bent niet de eerste en ook niet de laatste de afgelopen en komende maand.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Zwarthoed
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 27-10-2024
Bij de Identiteitsverificatie van mijn Developers Account struikelt Google telkens over het feit dat ik op mijn rijbewijs bepaalde gegevens heb afgeplakt. Weet iemand wat mag worden afgeplakt? Wat moet Google bv. met mijn foto als ze me niet kunnen zien?
Pagina: 1