Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Wat voor koeler, hoe heet wordt je processor/op welk voltage draait hij?
u oohh, 235 watt, da vinden AMD's niet leuk he? Tis een el cheapo voedinkie ook nog!
Maar dan nog is het een beetje raar, aangezien de reboot ook tijdens een beetje internetten voorkomt. Maar vooral na een poosje black & white te spelen vliegt hij er IN black & whit uit. (stuk of 5 keer gehad) tijdens internet 1 keer gebeurd. Na anderhalf uur MAX Payne no problem overigens
Maar dan nog is het een beetje raar, aangezien de reboot ook tijdens een beetje internetten voorkomt. Maar vooral na een poosje black & white te spelen vliegt hij er IN black & whit uit. (stuk of 5 keer gehad) tijdens internet 1 keer gebeurd. Na anderhalf uur MAX Payne no problem overigens
Het is nog steeds niet opgelost. Denken jullie dat het die voeding is, die dus maar 235 watt is?????
Ik hoor het graag!
Ik hoor het graag!
235 is gewoon te weinig..
Ik heb er nu een 300watt in hangen..
Die komt uit een kast van Gistron voor 99 piek..
En draait perfect..
Losse voedingen zijn meestal duurder
Ik heb er nu een 300watt in hangen..
Die komt uit een kast van Gistron voor 99 piek..
En draait perfect..
Losse voedingen zijn meestal duurder
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
als je search gebruikt kom je nog meer van deze topics tegen mischien staat daar wat nuttigs in
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik zou gewoon een 300Watt merk voeding nemen. Dan is je probleem zo opgelost. Kijk anders in je bios hoe je voltages erbij staan. Niet veel te hoog of te laag.
...of als het niets van bovenstaande is, zou het een warmteprobleem kunnen zijn. Kijk eens in je BIOS of met Motherboard Monitor hoe warm je processor wordt. Een AMD 1.4 heeft namelijk in het algemeen een forse koeler nodig.
Maar ik zou eerst eens een nieuwe voeding scoren, 235 is vrij weinig.
Maar ik zou eerst eens een nieuwe voeding scoren, 235 is vrij weinig.
OKee, 300 watt voedinkie derin gehangen, nog steeds hetzelfde probleem. Maar het is de laatste tijd alleen nog maar bij Black&WHite, bij bijvoorbeeld max payne is er niets aan de hand.
Kan iemand mij vertellen wat de standaard voltages zijn?
Kan iemand mij vertellen wat de standaard voltages zijn?
Dan lijkt em toch dat er iets mis is met het spel zelf en de werking ervan in Windows.
Zet je BIOS settings eens op AGP 2x en fastwrites uit.
Zet je BIOS settings eens op AGP 2x en fastwrites uit.
Pagina: 1