Notificatie bij publicatie van getipte artikelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:17

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?
Het zou overdreven zijn om het een probleem te noemen, maar het lijkt me prettig om een notificatie te ontvangen wanneer een onderwerp dat je hebt getipt wordt gepubliceerd. Niet omdat ik wil weten dat er iets met die tip gedaan wordt, maar vooral vanwege de reden die ik in punt 2 noem.

2. Waarom is dat een probleem?
Meestal tip je iets omdat je een bepaald onderwerp leuk of belangrijk vindt. Met een notificatie kun je direct deelnemen aan de discussie onder het artikel. Als je te laat ontdekt dat een artikel is gepubliceerd, mis je de kans om vroegtijdig bij te dragen aan de discussie, wat de betrokkenheid vermindert. Daarnaast mis ik soms artikelen die ik zelf heb getipt, en dat is jammer omdat ik ze vaak tip omdat ik benieuwd ben naar hoe jullie hier over berichten vanuit een meer tech insteek..

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Af en toe. Blijkbaar wordt er vaker iets met mijn tips gedaan dan ik had verwacht nu ik hiervoor wat terug heb gezocht.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Een notificatie sturen zodra iemand als tipgever wordt toegevoegd en het artikel gepubliceerd is, vergelijkbaar met een @-tag of bde verwijdering van je topic op GoT. Eventueel met opt-out (of in) voor degene die hier niet op zitten te wachten.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Bump.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Bump

@TijsZonderH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-09 15:54

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ah ik had deze gemist. Dit is ook slechts deel mijn area. Ik weet niet of we hier dev-tijd voor kunnen krijgen, maar ik ben er wel mee bezig in kaart te brengen hoe mensen het submitproces ervaren en daar speelt dit wel een rol in. Aan de hand daarvan ga ik kijken hoe we hiermee verder gaan.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.