Card Interface filter voor netwerkadapters

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het mogelijk hier een filter te creëren zodat je met één checkbox alle PCI-e (of USB-A of USB-C) adapters kunt filteren?

Netwerk chip als kolom of in de details regel zou ook handig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpgckBXbnVYEGJdttZ2LKB9n0bI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vbvRtT5kWkccYPdjlKWSNyF6.png?f=fotoalbum_large

categorie: Netwerkadapters

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-10-2024 13:34 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek Card Interface is een verouderde spec die we langzamerhand willen uitfaseren. Als dat gedaan is, kan ik nadenken over een extra spec die zaken groepeert, maar misschien is het dan niet meer nodig. Moet ik bekijken als ik de migratie heb afgerond :)

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@Glaanie, aangezien je in Glaanie in "Card Interface voor SFP28 kaarten vaak verkeerd" naar dit topic refereert als het om het card interface filter gaat reageer ik hier dan maar. Het kunnen groeperen van typen interfaces als innovatie is wat mij betreft wel welkom. Overigens denk ik dat dit type filter dan ook best welkom zou kunnen zijn voor andere productcategorieën.

Wat wellicht nog wel een probleem zou kunnen zijn is dat bepaalde verbindingen, zoals SFF-8654 multimodaal zijn, waardoor filteren dan wat lastiger zou kunnen worden.

Het topic waarin je mij naar hier doorverwees ging echter over de kwaliteit van de data, niet over hoe je kan filteren. Kennelijk vond je dat dit een relevante verwijzing was. Wat mij niet duidelijk is, is op welke manier het bijwerken van het filter de onderliggende data gaat verbeteren.

[ Voor 12% gewijzigd door ocf81 op 05-08-2026 20:27 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@ocf81 Het was bedoeld als "ik ben er toch van plan om met dat filter aan de slag te gaan, kan ik daarna gelijk de foute data bij de SFP28 kaarten nalopen". Dus ik ga ook de kwaliteit van de data meenemen, dat namelijk iets wat mij wel vaker is opgevallen bij xFP netwerkkaarten. Ik moet dan tegen die tijd even kijken hoe ik het ga aanpakken, maar eerst even het filter opsplitsen en dan verder kijken :)