Vraag
Beste antwoord (via alexandras op 02-10-2024 14:59)
Als je merk/type weet dan kun je de handleiding opzoeken waar dit beschreven staat.
Alle reacties
Als je merk/type weet dan kun je de handleiding opzoeken waar dit beschreven staat.
Zo staat het toch ook aangegeven? L/LT/NHolk schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:30:
Zit je aarde nou in de middelste?
Verder met @Mr. Blonde .
Garmin FR245M + HRM-RUN
Met de stelschoeven kan je inderdaad de na-draai tijd instellen, maar aangezien deze continue stroom krijgt zal ie niet afslaan?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
LT, is bij mijn weten live toggle. Daar hoort geen aarde aan te hangen maar een schakelaar.m-vw schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:35:
[...]
Zo staat het toch ook aangegeven? L/LT/N
Verder met @Mr. Blonde .
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Je hebt gelijk. Heb hier een 'domme' hangen en daar vertrekt vanuit het kroonsteentje wel de aarding naar de behuizing.D4NG3R schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:40:
[...]
LT, is bij mijn weten live toggle. Daar hoort geen aarde aan te hangen maar een schakelaar.
Wat ik mij dan wel afvraag is of dat deze kabel daadwerkelijk aarde is.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Ik zou niet solliciteren als elektricienm-vw schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:35:
[...]
Zo staat het toch ook aangegeven? L/LT/N
Verder met @Mr. Blonde .
Dus zeker niet je aardedraad. Als kan het voorkomen dat een beun-de-haas een aardedraad heeft gebruikt als schakeldraad... dat zou je even moeten testen.
[ Voor 33% gewijzigd door breew op 02-10-2024 13:04 ]
Laatste opmerking niet gezien?
Garmin FR245M + HRM-RUN
[ Voor 37% gewijzigd door pagani op 02-10-2024 13:07 ]
- als de vochtigheidssensor boven de drempelwaarde meet, zal de fan aanslaan. Hij pakt dan de stroom vanuit de permanente "live" (de L-draad). Zodra de drempelwaarde onderschreden wordt, schakelt de fan zichzelf uit (nalooptijd is in de stellen met het ene stelschroefje).
- als de lamp wordt ingeschakeld, pakt de ventilator stroom van de LT/LS schakeldraad. Zodra de lamp weer uitgeschakeld wordt, gaat de fan ook uit (nalooptijd instelbaar met het andere schroefje).\
Dit staat ook op de ventilator zelf, op het schemaatje linksboven het blauwe 'schroevendraaiertje' (zie foto in TS)
[ Voor 10% gewijzigd door breew op 02-10-2024 13:16 ]
de condensator komt tussen de printplaat en de motor van de ventilator. De waarde van de condensator is een beetje gis- en probeerwerk; ik heb een vriend die hobbymatig versterkers in elkaar knutselt en een hele stapel condensatoren heeft liggen, hij heeft met trial en error (gewoon meerdere condensatoren proberen) een geschikte waarde gevonden en die er tussen gesoldeerd. Ding weer dichtschroeven en monteren & klaar! Nu draait de ventilator continu en onhoorbaar op lage snelheid.
Onbegrijpelijk dat dit niet gewoon ergens te koop is...
Benodigdheden: vriend met soldeerhobby :-)