Donald Duck abonnementen, ondoorzichtig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2127716

Topicstarter
Heb twee kids die graag Donald Duck abonnement willen. Ik had altijd "de hele mikmak", met de Donald Duck, de Donald Duck extra en de Donald Duck pocket voor €17,50 per maand.

Inmiddels hebben ze dat veranderd en moet je op alle drie de bladen aparte abonnementen nemen. Hele mikmak kan nog wel maar is duurder.

Ik vind dit heel ondoorzichtig. De gewone Donald Duck loopt nu voor 6 maanden voor €7,50 per maand. Daarna gaat het tarief flink omhoog. Moet ik dus in de gaten gaan houden, stress.

De extra kost in de winkel €3,70 maar kan je abonnement op nemen, kost dan meer!!! Iets van €4,15 per maand.

De pocket heb ik nu voor rond de €80 per jaar, met een drie jarig abonnement. Of je de pocket los in de winkel kan kopen is mij onbekend.

Ik hou van overzicht en duidelijkheid en ben geen fan van (ondoorzichtige) abonnementen maar de kids willen graag de Donald Duck, extra en pocket.

Heeft er iemand Donald Duck abonnement ervaring en/of wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:44
Ja, gewoon bellen met de afdeling klantenservice. Ze geven je gewoon korting als je wil gaan verlengen, vaak betere deals dan online nieuw abonnement. Kost wel beetje tijd ja

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:09
Als dit je zoveel stress geeft, is het niet een beter idee om de abonnementen op te zeggen, en bijvoorbeeld oudere Donald Ducks via iets als Marktplaats te kopen? Koop een boel tegelijk, en geef je kinderen eens in de week/maand een nieuwe van de stapel.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54
Je kinderen duckies laten lenen bij de bieb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:03
In ieder geval je punt bij de DDExtra klopt niet.
Hij komt 13x per jaar uit + 2 speciale uitgaven en dat kost €4,50 per maand. Losse DDExtra in de winkel kost (volgens de achterkant bij een DDExtra) €3,95. Wil je ze allemaal in de winkel kopen kost je dat 13x3,95= €51,35 voor de eens per vier weken (niet maand) uitgaven. Het abonnement kost 12x4,50= €54. Dus voor 54-51,35= € 2,65 extra krijg je hem en thuis afgeleverd en krijg je 2 extra bladen en krijg je ze ook nog digitaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit gaat niet om een aanbieding, maar meer over Donald Duck in het algemeen. Om deze reden verplaats ik het topic richting Algemene Zaken.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22

Qwerty-273

Meukposter

Dan kan je net zo goed een alles in één leesmap abbo nemen.
De compactmap en gezinsmap bevat onder andere de Donald Duck. En kan je de Extra en Pocket gewoon bij de kiosk (bijvoorbeeld de Primera) kopen of online bij bijvoorbeeld de Donald Duck Shop.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
Qwerty-273 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 12:42:
Dan kan je net zo goed een alles in één leesmap abbo nemen.
De compactmap en gezinsmap bevat onder andere de Donald Duck. En kan je de Extra en Pocket gewoon bij de kiosk (bijvoorbeeld de Primera) kopen of online bij bijvoorbeeld de Donald Duck Shop.
Dit had ik vroeger altijd, maar het was wel zuur dat alle win acties altijd al verlopen waren, en de stickers of andere extra's al verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:51

Bob Popcorn

Plop!

ErikT738 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

Dit had ik vroeger altijd, maar het was wel zuur dat alle win acties altijd al verlopen waren, en de stickers of andere extra's al verdwenen.
Je kan gewoon de eerste in de rij zijn toch? Mijn opa en oma hebben hun hele leven de leesmap gehad en die waren de eerste. Puzzeltjes invullen in zo'n blad is wel echt not-done.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-06 10:59
Misschien offtopic. Waarom zoveel geld uitgeven voor een type blad. Volgens mij ben je met een middagje bieb per week veel goedkoper uit. Je bent buiten met je kids. Er zijn diverse strippenboeken in de bibliotheek. Daarnaast ook leesboeken en informatieve boeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

St@m

@ Your Service

SamSid schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:24:
Misschien offtopic. Waarom zoveel geld uitgeven voor een type blad. Volgens mij ben je met een middagje bieb per week veel goedkoper uit. Je bent buiten met je kids. Er zijn diverse strippenboeken in de bibliotheek. Daarnaast ook leesboeken en informatieve boeken.
Het een sluit het ander niet uit toch? Mijn kids zitten vaak zat in de bieb en krijgen op vrijdag de DD op de mat. Ik kan me ook niet herinneren dat ik vroeger verpest ben omdat ik op zaterdag de DD op de mat kreeg.

@TS, gewoon bellen met de klantenservice en iets afspreken.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 02-10-2024 13:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Kwamen er achter dat ze de Donald Duck kids/junior elke 10 of 15 jaar recyclen.

Verjaardagscadeau aan neefje was dus geen succes want dit jaar was precies de complete jaargang 2010 oid die hij voor 1 euro op de rommelmarkt had gekocht :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:03
YakuzA schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:11:
Kwamen er achter dat ze de Donald Duck kids elke 10 of 15 jaar recyclen.
Sommige verhalen zijn ook al lang geleden getekend. Kan/kon je wel een beetje aan de stijl zien.

Hier moet alle shit staan die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2127716

Topicstarter
Ja ik ga het er hier ff over hebben. Ik hoef zelf geen abonnement, maar de Freek vonk, de panna, de donald Duck, en de National Geographic, die hebben we nu. In de bieb zeggen de kids zijn deze niet te lezen. En een lezend kind op de bank is ook wel gezellig. Maar begint wel wat duur te worden zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaja
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07 12:46
YakuzA schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 17:11:
Kwamen er achter dat ze de Donald Duck kids elke 10 of 15 jaar recyclen.

Verjaardagscadeau aan neefje was dus geen succes want dit jaar was precies de complete jaargang 2010 oid die hij voor 1 euro op de rommelmarkt had gekocht :+
Hmmm heb hier complete jaargangen van de laatste 25 jaar liggen, ongeveer. Zijn toch echt allemaal andere verhalen. En met een dubbeltje per stuk, ga je echt geen complete jaargang voor een euro kopen.. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Makaja schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 09:07:
[...]

Hmmm heb hier complete jaargangen van de laatste 25 jaar liggen, ongeveer. Zijn toch echt allemaal andere verhalen. En met een dubbeltje per stuk, ga je echt geen complete jaargang voor een euro kopen.. 8)7
Gelukkig hebben we de foto's ;)

Zie wel dat het Donald Duck 'junior' is ipv 'kids' zoals ik dacht :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyCesJx_Zqa7UDd3wzthDmEfnTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4MJJz5EVsjITwHzfKsIfbbqG.jpg?f=fotoalbum_large
Die rechter is dus 1 van de complete jaargang die neefje ergens op een rommelmarkt voor 1 euro had gekocht.
En zoals je ziet, voorkant volgende nummer is ook weer exact hetzelfde.
(behalve de prijs, die is van 2eu naar 3,60eu gegaan :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 03-10-2024 09:51 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:20
Sinds de bezorging milieuvriendelijk moet (zonder verpakking) is het al bergafwaarts gegaan, veel schade als het geregend heeft, nazending in plastic verpakking komt ook vaak verkreukeld aan en bezorging zelf is al weken onbetrouwbaar (deze week is weer niet bezorgd) en papier net zo dun als de krantenbijlage geworden. De hele mikmak is nog gewoon bestelbaar: https://abonnement.donald..._header&productCode=DONMK pockets zijn met abonnement 6,15 per nummer zie ik en in de winkel gewoon 5,95 euro.. het is trouwens bizar wat de inflatie gedaan heeft in een paar jaar tijd. Nu betaal je 4 euro per los weekbladnummer op goedkoop papier en Donald Duck Extra is van 15 naar 12 nummers gegaan tegen hogere prijs.

Wil je geen frustratie kan je beter na een jaar de edities op marktplaats op de kop tikken.
Pagina: 1