Gezocht: MS Wirelss display adapter alternatief

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed alternatief voor de Microsoft Wireless Display Adapter V2. Ze zijn zeer populair bij ons op het werk maar helaas niet meer leverbaar. Ik heb al wat zogenaamd alternatieven geprobeerd maar tot nu toe altijd zeer teleurstellend.

Functioneel zijn ze zo briljant simpel;
- Druk het ding in een TV/Monitor
- Systeembeheerder geeft hem een naan via de config applicate
- Elke gebruiker die een Windows laptop heeft kan simpelweg Win-K drukken, de naam op het scherm kiezen en je hebt een extra scherm in Windows. Simple as that, werkt (bijna) altijd.

Zoektochten (Google/hier) helpen me helaas niet echt verder. De omschrijvingen zijn nooit zo specifiek dat je zeker weet dat het zo simpel werkt als hierboven beschreven.
Vaak moet je meer handelingen doen; verbinding maken met apart WiFi netwerk, extra applicatie gebruiken, whatever. Niet wat ik wil.

Wie kan me op het spoor zetten van een soortgelijk product??

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gebruiken deze apparaten niet Miracast? Die naam helpt misschien zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20
Op zich zijn er inderdaad wel met de vinden die miracast ondersteunen. Configuratie gemak en met name wat hij toont als er geen niets verbonden is maakt nogal een verschil.
Ik had een tip gekregen dat J5 Create wel acceptabele alternatieven heeft. Ik heb er een besteld en ben redelijk positief. Niet exact wat ik hoopte maar goed genoeg.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTCS
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 31-08 23:12
is hier al een beter antwoord opgekomen dan de j5 create, die inderdaad 'goed genoeg' is.

Al iemand iets gezien die evengoed of beter is als de windows display adapters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:37

sanzut

It's always christmas time

Ik volg even, heb namelijk dezelfde vraag :)