ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Vraag
Alle reacties
Kinderveilig stopcontact? Het zwarte wat je ziet is iha een beweegbaar schuifje. Misschien is dit gaan klemmen.
When life gives you lemons, start a battery factory
Die kinderbeveiliging werkt puur mechanisch. Resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen hebben daar geen enkele invloed op...
Waarschijnlijk klemt het wat, iets harder drukken op de stekker.
Waarschijnlijk klemt het wat, iets harder drukken op de stekker.
Ik ken Koogeek niet, maar ik vecht al 10+ jaar met deze vormen van kinderbeveiliging.
Zeker als ik een platte euro stekker in zo'n stopcontact wil prikken, dan lijkt de kinderbeveiliging altijd mijn dag te willen verpesten.
In een enkel stekkerblok heb ik zelfs (uit frustratie) alle kinderbeveiliging uitgeboord met de boormachine.
Ik snap niet waarom die beveiliging zo vreselijk gebruikersONvriendelijk moet zijn.
Zeker als ik een platte euro stekker in zo'n stopcontact wil prikken, dan lijkt de kinderbeveiliging altijd mijn dag te willen verpesten.
In een enkel stekkerblok heb ik zelfs (uit frustratie) alle kinderbeveiliging uitgeboord met de boormachine.
Ik snap niet waarom die beveiliging zo vreselijk gebruikersONvriendelijk moet zijn.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Zitten muurvast, ga een andere kopen. Thnx voor de reacties.
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Doet geen enkele stekker het?Starky schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:01:
Zitten muurvast, ga een andere kopen. Thnx voor de reacties.
Die kinderbeveiliging is (in mijn ervaring) vaak problematischer bij de dunnere euro stekkers zonder randaarde.
De dikkere ronde stekker met randaarde hebben over het algemeen wat minder problemen met de kinderbeveiliging.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Pagina: 1