Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 19:18
Mijn vraag

Koogeek smart plug P1EU stekkergaatjes zijn geblokkeerd.

Ik weet niet hoe het kan maar sinds kort zijn de stekkergaatjes in de P1EU geblokkeerd, er zitten nu zwarte afdichtingen in. Ik kreeg er geen normale stekker meer in. Op de foto zijn ze amper te zien maar de 2 gaatjes worden geblokkeerd.

Ook bij mijn 2e heb ik hetzelfde probleem. Ik heb ze gereset en teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dat help allemaal niet.

Koogeek reageert niet op mijn mail naar de service desk.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BbqiJWXRxZv-p6FJ8I0ZVXf9E4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J3AekZqmaFYICPmsAdYXMQST.jpg?f=fotoalbum_large

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kinderveilig stopcontact? Het zwarte wat je ziet is iha een beweegbaar schuifje. Misschien is dit gaan klemmen.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaVaWa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:26
Die kinderbeveiliging werkt puur mechanisch. Resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen hebben daar geen enkele invloed op...
Waarschijnlijk klemt het wat, iets harder drukken op de stekker.

Mijn GPS-collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:16
Ik ken Koogeek niet, maar ik vecht al 10+ jaar met deze vormen van kinderbeveiliging.
Zeker als ik een platte euro stekker in zo'n stopcontact wil prikken, dan lijkt de kinderbeveiliging altijd mijn dag te willen verpesten.
In een enkel stekkerblok heb ik zelfs (uit frustratie) alle kinderbeveiliging uitgeboord met de boormachine.
Ik snap niet waarom die beveiliging zo vreselijk gebruikersONvriendelijk moet zijn.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 19:18
Zitten muurvast, ga een andere kopen. Thnx voor de reacties.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:16
Starky schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:01:
Zitten muurvast, ga een andere kopen. Thnx voor de reacties.
Doet geen enkele stekker het?
Die kinderbeveiliging is (in mijn ervaring) vaak problematischer bij de dunnere euro stekkers zonder randaarde.
De dikkere ronde stekker met randaarde hebben over het algemeen wat minder problemen met de kinderbeveiliging.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Pagina: 1