Nav review: Webshops vaag over cloudafhankelijkheid - Een steekproef onder tien w... trek ik even de stoute schoenen aan om te vragen of het mogelijk is om bij smarthome producten ook te kunnen filteren op hoe een product verbonden is. Bijvoorbeeld of een cloud verbinding een vereiste is, enabled (voegt het wat extra dingen toe), of is het optioneel en kan ie 100% van z'n features gebruiken als ie volledig lokaal draait.
Ik zou dit zelf bijvoorbeeld erg handig vinden voor het vinden van een robot stofzuiger. Ik wil niet dat, wanneer ik er 1 koop, die verbonden is met de cloud omdat ik niet wil dat amazon weet hoe mijn huis ingedeeld is, wanneer ik veel rommel maak en hij vaker aan moet, of wanneer ie niet aan hoeft omdat ik op vakantie ben (om maar wat random gedachtes te spuwen)
Ik zou dit zelf bijvoorbeeld erg handig vinden voor het vinden van een robot stofzuiger. Ik wil niet dat, wanneer ik er 1 koop, die verbonden is met de cloud omdat ik niet wil dat amazon weet hoe mijn huis ingedeeld is, wanneer ik veel rommel maak en hij vaker aan moet, of wanneer ie niet aan hoeft omdat ik op vakantie ben (om maar wat random gedachtes te spuwen)