X870 moederborden, allemaal PCI-e 4.0 m.2?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
Als ik zoek op de X870 moederborden dan staat onder de tabel 'HD Bus (int)' overal PCI-E 4.0.

Nu zal het veld te kort zijn om de andere poorten als 5.0 weer te geven, maar is het wellicht niet handiger als de meest moderne/snelste techniek als eerste wordt genoemd?

Het lijkt momenteel te zijn gesorteerd op welke aansluiting/versie er het meest aanwezig is welke vooraan staat, maar als ik bijvoorbeeld dit (uitvoering: MSI MPG X870E CARBON WIFI) moederbord pak dan is het 2 om 2 en staat PCI-E 4.0 als eerste.

In mijn zoektochten naar moederborden is dit overigens geen echt groot probleem, maar de weergave van die kolom is (bij mij) het eerste wat je ziet en daarmee lichtelijk verwarrend.

Is er een reden voor deze weergave?

Litebit.eu voorraad check :).

Beste antwoord (via BLACKfm op 02-10-2024 09:39)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@BLACKfm Het is op alfabetische volgorde en dan kom 4.0 eerder dan 5.0 :P De S van SATA komt weer na de P van PCIe, dus die is als laatste. De kolom is eigenlijk te kort om alles duidelijk weer te kunnen geven. Wellicht dat daar iets aan te doen is, maar het zal gepriegel blijven en het zal er niet duidelijker op worden vrees ik. In de toekomst staan er veranderingen op stapel wat betreft de productweergave, ik laat het daarom even staan zoals het nu (al praktisch sinds het begin) werkt. Als de ontwerpen voor de nieuwe weergave definitief worden, zal ik kijken of dit probleem wellicht zichzelf heeft opgelost en anders kijken naar oplossingen in de nieuwe situatie.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@BLACKfm Het is op alfabetische volgorde en dan kom 4.0 eerder dan 5.0 :P De S van SATA komt weer na de P van PCIe, dus die is als laatste. De kolom is eigenlijk te kort om alles duidelijk weer te kunnen geven. Wellicht dat daar iets aan te doen is, maar het zal gepriegel blijven en het zal er niet duidelijker op worden vrees ik. In de toekomst staan er veranderingen op stapel wat betreft de productweergave, ik laat het daarom even staan zoals het nu (al praktisch sinds het begin) werkt. Als de ontwerpen voor de nieuwe weergave definitief worden, zal ik kijken of dit probleem wellicht zichzelf heeft opgelost en anders kijken naar oplossingen in de nieuwe situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
Dan letten we er verder niet meer op en wachten we wat de toekomst brengt :). Dank voor de uitleg.

Litebit.eu voorraad check :).

Dit topic is gesloten.