Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Hoi Tweaksrs ,

Ik heb onlangs mijn onbeschadigde Pebble Time Steel gevonden tijdens het opruimen. Ik dacht de Pebble weer in gebruik te kunnen nemen maar tot mijn schrik bestaat de app niet meer 😩 wel verbind het horloge met Bluetooth maar ik kan er verder niets mee.

Na een korte speurtocht op het web ben ik erachter gekomen dat je via een omweg de Pebble weer kan gebruiken maar dat is vooral aantrekkelijk voor androidgebruikers. Bestaat zoiets ook voor iOS gebruikers ? Voor de duidelijkheid: ik heb geen Mac of MacBook en heb ook geen Windows pc(ben een chromebook gebruiker)

Wie heeft de tip om mijn oude vertrouwde Pebble weer te laten leven ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53
Android bied de mogelijkheid voor side-loaden.De applicatie (APK) op android is altijd nog wel ergens te vinden. iOS is veel geslotener. Dat bied meer veiligheid, maar beperkt je in de mogelijkheden.
Omdat de fabrikant niet meer bestaat, is er ook geen bedrijf meer die de applicatie onderhoud of de rekening betaald om de app in de appstore te publiceren.

Wellicht dat je op chromeOS ook APK's kan sideloaden. Maar daar schiet je niet heel veel mee op, want je zoekt waarschijnlijk interactie met de iPhone.

Helaas is dat horloge IMHO out-of-time. negen jaar oud en de fabrikant is al lang verdwenen. Zeker i.c.m. iPhone is het niet meer dan e-wast. De hardware werkt, maar de softwareondersteuning is er al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PROnline schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:10:
Helaas is dat horloge IMHO out-of-time.
Ik dacht dat alleen Marty McFly out of time was? :+

EDIT:
Als je de app nog hebt, schijnt de app zelfs te werken op iOS 18: https://www.reddit.com/r/...vd/pebble_app_and_ios_18/ en mogelijk dat het alternatieve Rebble iets voor je kan doen? https://rebble.io/ En ik lees dat sommigen via AltStore eea werkend hebben gekregen, maar anderen ook weer juist niet (zie de gelinkte Reddit thread ervoor).

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 02-10-2024 16:01 ]