wat te doen met oude pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Vraag

• taurus0205
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-06 13:12
Aangezien ik een nieuwe pc aan het bouwen ben heb ik persoonlijk niks meer aan de oude. Deze werkt overigens nog prima, kan alleen nieuwe games grafisch niet meer aan. Weggooien vind ik ook zonde. Hebben jullie tips ideeen wat er nog mee te doen?

Kan je bijv nog het oud ssd kaartje als extra geheugen in de nieuwe pc zetten? Een optie is doneren aan mn neefjes van 11 en 13 die alleen fortnite spelen en met dit systeem ook tw3 kunnen spelen of doom eternal of AC games.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtlOed5z2l6mlOMvNWLyzL_Gzsc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pgxeQ9joOeUF8xnaMq0jdqrw.png?f=user_large

Alle reacties

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik ben niet bekend met AMD GPU's maar als bijvoorbeeld Forza Horizon 5 er nog goed op draait kan je overwegen de nieuwe en oude PC naast elkaar te zetten en met 2 logitech stuurtjes een Arcade setup maken om tegen elkaar te racen.
daarna neefjes uitnodigen ipv PC doneren.

d:)b :henk d:)b

• taurus0205
JJ Le Funk schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:02:
ik ben niet bekend met AMD GPU's maar als bijvoorbeeld Forza Horizon 5 er nog goed op draait kan je overwegen de nieuwe en oude PC naast elkaar te zetten en met 2 logitech stuurtjes een Arcade setup maken om tegen elkaar te racen.
daarna neefjes uitnodigen ipv PC doneren.
leuk idee, maar dan heb ik 2 enorme kasten in mijn kantoor staan voor 3x per jaar dat die gasten langskomen. Ouders zijn gescheiden dus die zijn om de week bij de ene ouder dan bij de andere. Vroeger kon je als kind zelfstadig met de trein of bus reizen op jonge leeftijd, tegenwoordig is dat not done blijkbaar,

Verder absoluut leuk idee :P

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-12 15:48

Fanta

FordPerformance™️

Waarom niet gewoon verkopen, desnoods in onderdelen? Volgens mij is er nog prima markt voor deze onderdelen.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• taurus0205
Fanta schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:07:
Waarom niet gewoon verkopen, desnoods in onderdelen? Volgens mij is er nog prima markt voor deze onderdelen.
waar zou ik deze kunnen verkopen en wat zou een redelijk prijs zijn?

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-12 15:48

Fanta

FordPerformance™️

taurus0205 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:10:
[...]

Klik eens bovenin dit scherm op 'Vraag & Aanbod'... :)

Prijzen mag je even zelf bepalen, maar ik schat dat je hier nog makkelijk 200-300 voor kan vangen, al dan niet in losse onderdelen.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:05
taurus0205 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:10:
[...]

https://tweakers.net/aanbod/
Kijk even wat anderen vragen voor elk onderdeel.
RX 580 is 70-85 euro zo te zien en er staan enkele complete systemen op op basis van de RX 580 voor 300 euro.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie gaan we hier niet aan beginnen. Dat is niet toegestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door br00ky op 02-10-2024 08:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.