Wij hebben een grondwarmtepomp van nibe type f1245 pc. En een rf watts ding aan de muur (ben er niet in thuis).
Afgelopen winter een een nieuwe cv gekregen en daarna werd het mooi weer en geen erg in dit probleem gehad.
Het probleem is dat de pomp niet aanslaat en het pump lampje niet brand. Het rode lampje eronder knippert en die bij nummer zes.
Ik heb zelf de stekker van de pomper er meerdere malen uit gehad en ook die van de watts. Als ik het tegelijk eruit doe, pomp stekker erin en daarna de watts, dan lijkt De boel even aan te slaan en daarna weer dezelfde storing.
:strip_exif()/f/image/NdZMxwBbSME9WI1jRJGzKlU7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KCTvfd78CbfFVwCmF3NR9IUo.jpg?f=fotoalbum_large)
De status van de pomp zie je hieronder
:strip_exif()/f/image/uATDE3uHfKp4YeGKuGNxQpz2.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Afgelopen winter een een nieuwe cv gekregen en daarna werd het mooi weer en geen erg in dit probleem gehad.
Het probleem is dat de pomp niet aanslaat en het pump lampje niet brand. Het rode lampje eronder knippert en die bij nummer zes.
Ik heb zelf de stekker van de pomper er meerdere malen uit gehad en ook die van de watts. Als ik het tegelijk eruit doe, pomp stekker erin en daarna de watts, dan lijkt De boel even aan te slaan en daarna weer dezelfde storing.
:strip_exif()/f/image/NdZMxwBbSME9WI1jRJGzKlU7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KCTvfd78CbfFVwCmF3NR9IUo.jpg?f=fotoalbum_large)
De status van de pomp zie je hieronder
:strip_exif()/f/image/uATDE3uHfKp4YeGKuGNxQpz2.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand enig idee wat het kan zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door Stiff81 op 01-10-2024 19:02 ]